Friday, October 2, 2009

PRK-N31 : AMANAT GAP (SIRI 1)


Thursday, October 1, 2009

PRK-N31 : AMANAT GAP (SIRI 1)

assalamualaikum wb..

mesej aku mudah, tidak berjela dan tiada retorikal politik. pada zaman umar al katab, pernah seorang gembala kambing telah diangkat menjadi gabenor. umat bertanya kepada umar, wahai khalifah apa istimewanya gembala kambing ini diangkat menjadi gabenor ? umar menjawap kerna dia memegang tali ALLAH, bercerita mengenai quran dan sunah siang dan malam. dan dia berkata benar.. umat memahami maksud umar..
disini ada mesej tersembunyi, dengan al quran umat boleh dimuliakan ALLAH dan dengan al quran jugalah umat boleh 'dihina' oleh ALLAH.

kerna apa ? kerna akan ada umat di akhir zaman, dia berdakwah mengenai islam,dia bercerita mengenai islam namun praktikalitinya lebih sundal daripada pelacur tua. jika benar hj hadi dan nik ajis itu ulamak, sudah pasti 'nur' dakwahnya akan diterima oleh seluruh umat dan pasti ISLAM TIDAK DIHINA DENGAN SEBEGINI RUPA OLEH RAKAN PAKATAN SYAITANNYA !

perbandingan keihlasan dakwah 2 tua gila hadi dan nik ajis dengan almarhum dato ishak baharom/almarhom dato fadhil noor umpama langit dan bumi...ulang umpama langit dan bumi !

maka amanat gap menyuruh agar umat melayu di bagan pinang dan seluruh malaysia amnya, menolak pas dan menolak pkr..HARAM BAGI KAMU UNTUK SEKALI LAGI BERBUAT SILAP KERNA MEMANGKAH PELACUR PARTAI POLITIK TAHAP SUNDALAN INI.

kerna apa ? kerna jika kamu memangkah pas, bermakna kamu bersetuju untuk perkataan ALLAH itu diletakkan di dalam gereja ! ! ingat usaha jahanam daripada kalid gereja samad dari partai pas ini adalah kesinambungan lidah-lidah iblis dan syaitan, akan sedaya upaya menyesatkan umat dengan dakwah-dakwah politik songsang !

ini bahagian pertama..amanat gap akan mengeluarkan 10 siri seterusnya...

ingat wahai umat bangsa melayu...islam bukan milik pas..islam milik kita semua maka wajib bagi kamu sehingga kamu mati , mempertahankan kesucian islam daripada terus menerus dilacurkan oleh pas dan pkr !

TAKBIR TAKBIR TAKBIR !

Posted by GAP KEMBALI at 12:20 PM

(sumber;http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/10/prk-n31-amanat-gap-siri-1.html)

No comments: