Friday, October 9, 2009

Pas kurang ajar. Warga emas Bagan Pinang pun dipukul.




Pas kurang ajar. Warga emas Bagan Pinang pun dipukul.



Perbuatan ahli dan penyokong PAS meletakan kenderaan mereka sesuka hati di merata tempat mencetuskan insiden pergaduhan kecil di kampung berdekatan masjid Bagan Pinang.

Ia berlaku pada jam 9.30 malam semalam semasa kesesakan lalulintas itu memuncak.

Seorang penduduk tempatan Alias Haji Ali telah diserang oleh enam orang penyokong PAS bila beliau meminta mereka mengalihkan kereta di depan rumahnya yang terletak dekat Masjid Bagan Pinang.

Bekas anggota komando berusia 55 tahun itu memberitahu beliau tidak dapat mengeluarkan keretanya kerana terhalang oleh kenderaan penyokong PAS itu.

Mulanya salah seorang dari mereka jadi marah dan menyerangnya. Kemudiannya lima yang lain ikut menyerangnya.

Pihak polis terpaksa bertindak segera mengawal keadaan bagi mengelak kejadian tidak diingini berlaku.

Kejadian yang berlaku tidak jauh dari Bilik Gerakan kecil BN Bagan Pinang telah membuatkan para petugas dan penyokong BN di situ jadi marah.

Bekas Menteri Besar Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim yang kebetulan berada di bilik gerakan itu segera meminta mereka bersabar dan tidak bertindak balas.

Beliau turut kesal dengan tindakan penyokong PAS itu menyerang Alias.Katanya kejadian itu tidak sepatutnya berlaku.

Alias yang memberitahu beliau mengalami lebam akibat serangan itu berkata PAS hanya bercakap tentang Islam tetapi inilah perangai ahli dan penyokongnya.

“Sudahlah berniaga tepi jalan ikut suka hati..kita pula jadi salah kerana tegur dan minta alih kenderaan yang diletak di depan rumah kita,”katanya.

Inilah sebab yang jelas mengapa masyarakat di Bagan Pinang harus menolak pakatan HARAM pembangkang untuk selama2nya.

Bukan saja puak2 pencacai ini tak tahu menghormati adat penduduk tempatan malah mereka sanggup memukul warga emas yang tinggal disitu jika kehendak mereka tidak dipenuhi.

Para petugas pencacai hamPAS yang datang dari luar berlagak samseng terhadap masyarakat setempat di Bagan Pinang hinggakan mereka tidak peduli adap sopan terhadap orang yang lebih tua malahan sanggup bertindak diluar batas kemanusiaan.

Inilah kononnya ajaran "Islam" yang diajar oleh ulamak politik nyanyuk dari parti hamPAS kepada penganut2nya.

Jika warga emas pun boleh diperlakukan sebegini, apalah lagi yang kita boleh harapkan dari puak2 pencacai penjilat KAFIR ini ???



HANCUR PAS !! HANCUR PAKATAN HARAM PEMBANGKANG !!!

(sumber;http://pusakaayahnda.blogspot.com/2009/10/nizar-kkkv2-pas-kurang-ajar-warga-emas.html)

No comments: