Saturday, October 10, 2009

MILITAN PAS mengganas




Saturday, October 10, 2009
MILITAN PAS MENGGANAS

Haa... PAS memang Militan, bukti terbaru apa bila petang tadi lebih kurang jam 6 petang di hadapan pusat latihan tentera kem si-rusa, mereka sanggup memukul seorang anggota polis berpakaian preman menggunakan halmet, punca kejadian apabila petugas-petugas PAS dengan ganasnya menahan dua orang petugas UMNO yang sedang memasang poster disitu.

Bila kejadian menjadi tidak terkawal disebapkan provokasi yang dibuat oleh petugas PAS, maka pihak polis pun datang untuk meleraikan keadaan, tetapi dah memang dasar PAS bencikan UMNO dan Pihak POLIS, mereka tak dapat pukul petugas UMNO anggota POLIS yang menjadi mangsa, terima kasih kepada Ketua Pemuda UMNO Negeri Sembilan dan POLIS kerana berjaya menenangkan petugas-petugas UMNO, kalau tak kerana KP Negeri Sembilan datang meleraikan keadaan dah tentu teruk petugas PAS kena sosah dengan Pemuda UMNO.

Dan seperti biasa PAS tetap juga menyalahkan UMNO dan menuduh UMNO memulakan pergaduhan itu walau pun terang-terang PAS memulakannya dan ini diakui sendiri oleh berberapa petugas PAS dan Pihak POLIS yang berada di situ. tetapi seperti biasa Ketua Militan PAS, Nasaruddin Tantawi tetap juga menyalahkan UMNO dan mengatakan Polis tidak mengambil tindakan, sila lihat bertapa bebal dan jahatnya ketua militan PAS yang bernama Nasarudin Tantawi.

Posted by det at 8:14 PM

(sumber;http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/militan-pas-mengganas.html)

1 comment:

Anonymous said...

salam.

sekutu kapiaq harbi ni berani dengan melayu je..