Wednesday, September 30, 2009

PRK BAGAN PINANG : TAN SRI ISA SAMAD CALUNNYA!



PRK BAGAN PINANG : TAN SRI ISA SAMAD CALUNNYA!

Penghuni Gua ucapkan tahniah dan selamat bertanding kepada Calun BN bagi PRK Bagan Pinang iaitu Tan Sri Isa Samad. Selamat bertanding dengan berhemah dan semuga boleh membawa kebaikan kepada DUN Bagan Pinang, Negeri Sembilan dan Negara.

2. Tak ada isu sebenarnya tentang calun ini. Isa sudah jalani hukumannya. Apa masalahnya. DSAI pun pernah dipenjara ( dilepaskan pun bukan tak salah tetapi kekurangannbukti untuk sabitan I dalam kes liwat. Tu pun masih ada satu lagi kes liwat. Apa kurangnya yang lain. Mat Sabu, Tian Chua, Manoharan, Gobala, Eli dan lain-lain. Baik sangatkah mereka ini.

3. Apa kurangnya YB Ronnie . Bandingkan Isa dengan Ronnie Liu tu dan juga dengan Mat Sabu atau dengan Eli Wong, baiklah lagi Tan Sri Isa.

4. Isa tidak ada masalah untuk menang di DUN Bagan Pinang. Cuma persepsi jangka panjangnya kepada BN pada PRU13 mungkin memerlukan BN/UMNO bekerja lebih keras bagi menghilangkan persepsi kurang baik mengenainya dan BN/UMNO.

2. Semuga PRK ini berlangsung dalam keadaan aman dan damai.
Posted by Arif Omar at 19:51
Labels: POLITIK / BN / PRK BAGAN PINANG

(sumber;http://arifomar.blogspot.com/2009/09/prk-bagan-pinang-tan-sri-isa-samad.html)

1 comment:

Anonymous said...

eheheee masih juga ku guna pinggan yg lameee sbb dah jemu pinggan yg baru..walaupun jenam correlee aku balik semula guna pinggan arcopal.. yg byk set... correle tu sikit jer set nya tak cukup utk saudara yg ramai dtg raya ke 6 ... baru tetap guna lama tak lupeee tapi rasa tak best laa arcopal..dr correle yg impot... ada class yg impot.. hikhik...saje jer idea jy niii nak berpantun tak ada ruangan maka bermadah jer laa madah harian jer....