Wednesday, September 16, 2009

JOM LUDAH MUKA PEMBOHONG



Wednesday, September 16, 2009
JOM LUDAH MUKA PEMBOHONG

Anwar kata kalau 16 september dia tak jadi PM boleh ludah muka dia. Hari ini ialah ulang tahun pertama pembohongan anwar dan ulang tahun pertama dibohongi anwar dan ulang tahun cubaan pencabulan demokrasi diajar anwar.

Tarikh 16 september ialah sebuah janji gila sama seperti janji pangkah PAS masuk syurga dan Malaysian Malaysia DAP, PAS menjanji sesuatu yang bukan miliknya, manakala DAP pun sama juga menjanjikan tanah bangsa lain untuk semua. Menuju 16 september 2008, memperlihatkan pembohong at his best, we have the number, its increasing by the hour, by the hour dan akhirnya tertangkap berbohong dan mangsanya rakyat.

Tidak berpisah dari mulut anwar tiga perkataan ini democracy, human right, justice seolah-olah dia lah juara. 16 september memperlihat cara keji pencabulan demokrasi iaitu lompat parti. Bukan semua rakyat memilih kerana calon, ada yang memilih kerana parti dan banyak juga kerana protes. Lompat parti yang dipelopori anwar jelas membelakangkan demokrasi kerana membelakangkan pilihan rakyat yang memilih kerana parti. Bahananya terkena balik pada tuan yang mengajarnya, apabila kerajaan Perak tumbang dalam bentuk yang sama. Padan muka!

Jika 16 september terjadi adakah DAP akan membakar lilin tanda berkuburnya demokrasi? adakah banner bubar DUN akan kelihatan di blog-blog pro pembangkang? PAS akan berbaring tengah jalan? Anwar sendiri tidak akan bubar DUN!

Pi mai Pi mai tang tu.
Ala Qalam Junah Labels: Tolak Anwar

(sumber;http://ops-shield.blogspot.com/2009/09/jom-ludah-muka-pembohong.html)

1 comment:

Unknown said...

Ludah.. Jangan Tak Ludah...