Sunday, September 27, 2009

MADEY : JIKA SAYA ISA SAMAD - malaysiakini



Sabtu, 2009 September 26
HAPUSKAN ISA - MANSUHKAN ISA !!!



MADEY : JIKA SAYA ISA SAMAD - malaysiakini

Mahathir Mohamad menasihatkan bekas naib presiden Isa Samad supaya tidak bertanding dalam pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang.

"Jika saya Isa, saya akan menggesa parti supaya jangan mencalonkan saya. Kemudian saya akan bekerja keras berkempen untuk calon lain yang dipilih. Dengan itu, ia akan melonjakkan reputasinya.

KAH KAH KAH

nota:
jangan hairan kenapa kapitan keling ini heboh
tentang rasuah isa samad. kapitan keling ini bukan
menentang rasuah kerana rasuah bermaharaja lela
dalalam masa mangkok ini berkuasa.

tujuannya heboh heboh ialah :
1 – kapitan keling tahu ada 5000 undi pos – ertinya jamin menang
2 - bila isa samad tak di calon dan gerombolan menang kapitan keling dilihat bijak.
3 - ini untuk memperbaiki status dirinya yang telah ditibai dolah.
4 – biar orang melayu lupa kes kotrek korek korek
5 - kapitan keling sedang test kuasa. pertama dulu kj ditentang.kj kantoi.
6 – kali ini test lagi. kalau berjaya maka kapitan keling junior naik mendadak.

tak percaya:
kenapa kapitan keling tak heboh di permatang pasir?
kenapa kapitan keling tak heboh di manek urai?
ini betul betul auta kapitan keling kah kah kah.



Nuffnang Ads

Dicatat oleh Tukar Tiub pada 3:48:00 PM
Label: JANGAN MELEBONG jangan bodohkan melayu

(sumber;http://tukartiub.blogspot.com/2009/09/hapuskan-isa-mansuhkan-isa.html)

No comments: