Monday, December 14, 2009

Husam Musa - Siri 5 (Akhir)



UNSPIN: Husam Yang Terlampau - Siri 5 (Akhir)
Oleh Abang Bulanja

Ini adalah siri terakhir pendedahan Husam yang terlampau.

Kroni No 5. - Syed Azidi Syed Abdul Aziz Al-Bukhary

Syed Azidi Syed Abd Aziz (Sheikh Kickdefella) adalah bekas Ketua Pemuda UMNO cawangan Sri Hartamas yang pro-Anwar. Husam berminat dengan Sheikh Kickdefella, walaupun wataknya dan kehidupannya tidak sesuai dengan PAS.

Kickdefella sendiri mengakui dalam blognya bahawa kehidupannya bebas bergaul dengan artis dan terlibat dengan minuman keras, namun Husam berfikir sebaliknya, 'latar belakang seperti itu' adalah aset kepada PAS.

Husam telah membeli Sheikh Kickdefella dengan harga RM6,000 sebulan menggunakan wang PMBK dan ditugaskan menggunakan media internet untuk menyerang musuh PAS dan musuh-musuh Husam.


Kroni No 6. - Zulkifli Sulong

Zulkifli Sulong adalah bekas Ketua Pengarang Harakah yang tidak disambung kontraknya kerana menggunakan pengaruhnya dan menjadikan berita-berita Anwar sebagai berita muka depan Harakah.

Sekarang Zulkifli menjadi Ketua Editor Siasah, media alternatif PAS. Kini Siasah merupakan salah satu media tabloid alternatif yang berpengaruh di negara ini.

Walaupun pada asalnya milik Mohd Sayuti Omar, tetapi pemain disebalik tabir Siasah adalah kroni Husam iaitu Zulkifli Sulong.

Begitulah Husam yang terlampau. Kami The Unspinners berharap maklumat ini dapat diwar-warkan supaya rakyat tidak tertipu untuk menganggap ia seorang pemimpin yang hebat.

Posted by The Unspinners at 12:30 PM
Labels: Husam Musa

(sumber;http://theunspinners.blogspot.com/2009/12/unspin-husam-yang-terlampau-siri-5.html)

No comments: