Thursday, December 31, 2009

GERAKANANTI PKR: TOLONG 'HANTAR' AKU MASUK PARLIMEN PADA PRU KE 13 NANTI !


Thursday, December 31, 2009
TOLONG 'HANTAR' AKU MASUK PARLIMEN PADA PRU KE 13 NANTI !
hari ini aku tutup kedai. jam 2 petang aku bersama bloger RBF dan seorang rakan bertolak ke mahkamah jalan duta. tujuannya mahu mendengar penghakiman akan kebenaran gereja dan majalah herald menggunakan perkataan ALLAH..

seperti yang kita ketahui , keputusan berpihak kepada kafirin. malam nanti kalid ibrahim bersama akan meraikan majlis tahun baru masihi secara besar-besaran. keputusan mahkamah tinggi sebentar tadi juga akan melonjakkan lagi semangat kafirin mengkucar kacirkan pemikiran umat.

hakim tadi seorang cina, seorang wanita. keadaan di mahkamah tadi penuh sesak. tetapi sayang penuh dengan sister,pejuang herald,charles santiago ahli parlimen dap,father-father.

manakala di pihak islam, yang terdapat di kamar mahkamah adalah pengerusi ACCSIN (maaf kalau aku silap, seorang chinese muslim yang terkenal perjuangkan isu murtad,nama dia aku lupa)..melayu melayu yang tak aku kenal jugak hadir dan 2 orang bloger..aku dan rbf.

orang umno ? pemimpin umno ? tak nampak ! orang pas dan melayu pkr tak kelihatan pasal mereka ini lah pelacur jalang sundalan agama..kalau kalid samad datang tadi.....

hakim masuk kamar jam 3:45 petang. permulaan membaca keputusan nampak gaya dia seakan memberikan kemenangan kepada muslim... aku mula tersenyum namun bila masuk sahaja 15 minit terakhir sebelum judgement...hakim mula bertukar topik..

kenyataan pembelaan yang banyak menyebut tentang hak sultan tentang agama islam,perundangan enakmen agama islam negeri mula dipatahkan hujahnya dengan satu pukulan maut ! ARTIKEL 11 !

hakim telah menggunakan secara mutlak dan total ARTIKEL 11 untuk over ruled kesemua enakmen agama negeri.

dulu aku pernah keluarkan artikel agar artikel 11 ini diselesaikan once n for all..murtad berleluasa kerana mereka menggunakan artikel 11 ! lina joy menang kerana artikel 11 ! aishah bukhari murtad kerana mereka menggunaka artikel 11 !

artikel 11 ini aku tulis pada 20 hb julai.klik sini
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/07/najib-dari-ijtimak-tabligh-ke-makah.html

hari ini artikel 11 memakan diri lagi. kau boleh baca usul aku pada najib akan betapa pentingnya artikel 11 ini dalam hal menyelamatkan maruah islam dan mematikan sama sekali kesepakatan ahli parlimen melayu dari pakatan..

seharusnya kemenangan kafirin ini kita ucapkan jutaan tahniah kepada kalid gereja samad dan bapak penggadai agama dan bangsa iaitu sdr anwar attaturk !

AKU DAH TAK BOLEH TAHAN MELIHAT GELAGAT PEMIMPIN MELAYU ! TAK BOLEH TAHAN ! TOLONG HANTARKAN AKU KE PARLIMEN PADA PRU KE 13 NANTI ! AKU RAYU ! AKU NAK BERTANDING PADA PRU KE 13 NANTI ! TOLONG AKU...AKU TAK BOLEH TAHAN ! AKU BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH DAN RASUL... AKU AKAN PERTAHANKAN MARUAH ISLAM DAN BANGSA HINGGA KE TAHAP YANG KORANG TAK MAMPU FIKIRKAN !

Posted by GAP KEMBALI at 8:03 PM

(sumber;http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/12/tolong-hantar-aku-masuk-parlimen-pada.html)

No comments: