Saturday, April 24, 2010

Kesian.... PAS Tikam PKR Dari Belakang.




Saturday, April 24, 2010
Kesian.... PAS Tikam PKR Dari Belakang.

Pas mengambil kesempatan dari kelemahan pkr, prk hulu selangor menjadi saksi bertapa teruknya perangai pas menikam pkr dari belakang. pkr tertekan kerana tidak cukup petugas, lalu pkr meminta bantuan dari pas, pada mulanya pas menghantar 2-3 ribu petugas mereka, tetapi masih lagi tidak cukup memandangkan kawasan hulu selangor sama luasnya dengan negeri melaka, lalu pkr meminta pas menghantar lagi petugas mereka, 10 ribu jentera pas di hantar.

Melihat kelemahan pkr di hulu selangor makin ketara, 10 ribu jentera yang di hantar itu bukan semuanya datang untuk pasang poster dan berkempen, 10 ribu jentera pas tu datang untuk mempromosikan pas di kawasan-kawasan felda yang selama ini pkr tidak berjaya tembusi, pas melihat kelemahan pkr sebagai satu kelebihan kepada mereka, kalau promosi ini mereka berjaya dan pkr kalah dalam prk ini maka pas akan menuntut kerusi perlimen hulu selangor daripada pkr.


Menurut sumber, banyak petugas-petugas pas masuk berjumpa dengan pengundi-pengundi bukan untuk berkempen tetapi mereka menerangkan tentang dasar perjuangan pas dan selepas itu mereka menghulurkan borang keahlian pas supaya di isi oleh orang yang mereka jumpa itu, pas memberikan alasan, kalau cawangan pas banyak di sini, pilihanraya umum akan datang pas boleh bertanding disini, kat sini pkr tak kuat.

Apa yang pas buat ni samalah macam yahudi amerika buat, bila iraq minta bantuan untuk kalahkan sadam hussin dia datang bantu, tapi mereka ada agenda lain, kalah je sadam hussin, amerika pun mulalah jajah iraq, jadi samalah juga dengan apa yang pas buat sekarang ini.

Posted by det at 3:09 PM

(sumber;http://darulehsantoday.blogspot.com/2010/04/kesian-pas-tikam-pkr-dari-belakang.html)

2 comments:

Anonymous said...

Biasa lah... "TIKAM DARI BELAKANG" memang PKR Suka...

YANG GAMBI said...

Salam bro, itulah yang dikatakan pakatan, pakatan semata-mata untuk meruntuhkan orang lain, pakatan yang tiada panduan yg sehala dan akhirnya sifat-sifat tamak antara satu sama lain terserlah, maka timbullah pula perasaan curiga antara satu sama lain dan mula bersaing untuk merebut harta kekayaan...