Sunday, April 18, 2010

FUYOH! CERAMAH PAKATAN HARAM MELETOPS KAT KUALA KUBU BARU!

Saturday, April 17, 2010



Semalam bertempat di Dewan Cina, Kuala Kubu Bahru, Hulu Selangor, satu majlis telah diadakan, Jumlah kehadiran dianggarkan 1,000 orang, tidak seperti sebelum ini, banyak kerusi kosong, kali ni ramai pulak yang hadir, kenapa ya kali ni ramai yang hadir?









La rupanya ada YAMSENG free la, itu pasal ramai yang datang, cuma aku hairan sikit la, apa Ustaz Nasha buat kat situ? Zaid tu jangan cerita la, BEER ni dah macam air kosong je bagi dia, tapi Ustaz Nasha yang sangat aku hormati dan sanjungi buat apa kat situ?

Sesuai ke Ustaz meraikan bersama-sama mereka ni? Halal ke makanan kat situ Ustaz? Jangan marah ya, aku nak tanya je, kenapa Pakatan HARAM dan minuman keras tak boleh dipisahkan ya? Masih ingat isu BEER di Shah Alam? Zaid si peminum arak tegar? Banyak lagi la, kalau nak cerita....siapa yang bertanding kat Hulu Selangor? PKR ke DAP? Confuse la....

Should I say TAKEBEER?

Hmmm...gambar ni aku ambil dari Minaq Jinggo!(http://minaq-jinggo.fotopages.com/)
Posted by House PK at 11:00 AM
Labels: AGENDA DAP, takebeer, USTAZ NASA

(sumber;http://parpukari.blogspot.com/2010/04/fuyoh-ceramah-pakatan-haram-meletops.html)

1 comment:

Abdul Ghani Bin Rahmat said...

Tak apa, Wali TGNA boleh hapuskan dosa-dosa mereka. Mereka telah di jamin masuk syurga.

agbr47: Sedih apabila Islam mengkafirkan Islam dan bersengkokol pula dengan kafir laknat.