Monday, April 5, 2010

Hulu Selangor: UMNO & MIC perlu berbincang


UMNO harus berbincang secara muafakat dgn MIC. UMNO akan ganti ke DUN lain utk MIC pada plihanraya akan datang dan sebagainya. Inilah masanya MIC perlu menunjukkan setia kawan yang jujur bagi mengembalikan kepercayaan orang melayu terhadap kaum india yang racis dan berat sebelah. Perlu diingatkan MIC juga perlu amal 2 way tickets.

Najib harus mendengar suara akar umbi rakyat amnya dan orang Melayu khususnya. Kenapa setiap kali hanya orang Melayu saja yg perlu beralah, perlu berkorban, perlu berundur, perlu bersikap 'tak apa'??

Semua yang dulu menjadi hak milik kita semua sudah kita diserahkan sedikit demi sedikit. Mula-mula kongsi, lepas tu bagi pinjam, lepas tu ehsan, lepas tu bagi terus. Last-last kita juga di tuduh nak mengambil hak orang yang pada satu masa dulu hak kita.

Jika kaum india sendiri sudah benci sama Samy Velu dan pula Palanivel sudah ditolak oleh 198 pengundi yang lalu. Kita harus mendengar keikhlasan Palanivel sendiri menolak atau mencadangkan calon P94 laluan pada UMNO pula!!! Maka Najib taklah pening kepala. Rakyat P94 pasti hormati pengorbanan yang mulia itu.

(sumber;http://unitmediasiber.blogspot.com/2010/04/hulu-selangor-umno-mic-harus-berbincang.html)

No comments: