Sunday, June 26, 2011

MPP: Wardina Pengacara TV3 SOKONG BERSIH..?

MPP: Wardina Pengacara TV3 SOKONG BERSIH..?

Macam mana pulak si Wardina ni boleh ikut serta di majlis anjuran PKR, Karnival Mesra Rakyat di Kelana Jaya? Hari tu dia kata dalam FB yang dia tak memihak ke mana-mana parti.., tapi ni apa cerita beb?

Lepas tu.., dia boleh pulak baik punya lepak dengan Azmin Pandikutty dan Nik "Gayboy" Nazmi.. Takkan saja-saja lepak kot tanpa ada apa-apa agenda penbincangan politik?

Yang paling best.., kejadian ni berlaku masa satu negara havoc dengan isu tunjuk perasaan HARAM BERSIH.. Satu persoalan.., Wardina ni sokong BERSIH ke?

Kalau Wardina sokong BERSIH.., dia mesti sokong Ambiga si Aktivis penggerak MURTAD di Malaysia tu kannn..

Gua sebenarnya malas nak main cerita pasal pompuan yang hipokrit ni beb.. Kalau betul-betul dia berminat dan nak join politik.., just declare je lah kepada umum macam Bob Lokman dan Akil Hayy tu.. Kan senang gua nak bantai cukup-cukup..

Dalam Fesbuk dan Twitter punyalah berlakon kononnya tak memihak kepada mana-mana parti politik.., tapi realitinya dia lebih cenderung kepada puak-puak Pakatan..

So.., kalau dia berani kata dia ada hak untuk memilih parti politik mana sekalipun yang dia suka.., peminat dia juga ada hak untuk tau kecenderungan politik dia..

Sebabnya.., peminat dia bukan terdiri dari penyokong PAS atau DAP saja beb.. Dan dia pun bukannya kerja dengan Harakah or TV Selangor...

Jadi.., nasihat gua.., declare je parti mana yang dia suka dan pemimpin mana yang dia puja... Kita bukannya kisah pun kalau dia kata sokong DAP atau jadikan AL JUBURI kannn...

Kita tak marahh... Kita cuma nak balun kaw-kaw jee... Hahahahaha....

(sumber;http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2011/06/wardina-pengacara-tv3-sokong-bersih.html)

No comments: