Tuesday, January 11, 2011

PAS mahu perbodohkan pengundi Tenang



Selasa, Januari 11, 2011
PAS mahu perbodohkan pengundi Tenang
Posted by Aspirasi

Semalam PAS telah mengadakan kempen di DUN Tenang dengan lebih tepat lagi di rumah 105, Felda Chemplak Barat. Sebagaimana diketahui tarikh dibenarkan berkempen hanya bermula pada 22 Disember 2011 iaitu selepas hari penamaan calon.

Namun PAS nampaknya dah tak sabar sangat berkempen untuk Pilihanraya Kecil DUN Tenang.. persoalannya ialah di mana SPR? di mana penguatkuasaan undang-undang yang melarang berkempen sebelum penamaan calon?

Yang kedua ialah dikatakan tidak dapat permit polis... kemudian berkempen dan paling teruk banyak putar alam, putar belit, menipu, membohong oleh para pemimpin hamPAS ni.. berbulu telinga dengar!!!

Antara Tokoh yang hadir semalam ialah Hj Hadi Awang, Us Udris Ahmad, Dr Mahfodz mahmod dan panel yang lebih banyak bercakap dari penceramah... Mazlan Aliman..

Antara isu yang ditimbulkan ialah PAS perjuang negara Islam... sedangkan rakyat mengetahui PAS mana lagi perjuangkan negara Islam.. PAS sekarang perjuangkan negara kebajikan sama macam komunis!!!


Kalau tak percaya tanya si Nizar Pengkhianat tu.. dah jelas dia kata PAS tidak pernah dalam mana-mana yang termaktub dalam perlembagaannya nak tubuhkan negara Islam semasa sidang DUN Perak.. jadi apa yang nak bohong lagi ni...

Mana ada pemimpin PAS sekarang bercakap secara umum tentang nak tubuh negara Islam... kalau ada sekalipun.. mana dia konsep negara Islam yang PAS nak tubuh!!! setakat cakap dengan air liur boleh lah... teringat semasa PAS keluar buku tentang negara Islam namun masih tak menjelaskan apakah negara Islam yang mahu dibuat oleh PAS?

PAS juga menimbulkan isu hudud dan undang-undang Islam.. maka berkatalah si Hj Hadi, Us Idris dan semua pemimpin PAS.. UMNO tolak hudud.. UMNO tolak mendaulatkan Islam.. tapi sekaramh siapa yang tolak hudud.. Apa yang PAS kata depan DAP.. nak laksanakan hudud ke?

keduanya.. rasanya rakyat malaysia masih ingat lagi.. hudud PAS ni ada 2 versi.. Versi Hudud PAS Kelantan dan versi Hudud PAS terengganu.. ni macam ne pulak.. PAS sendiri masih tak de konsensus hukum Hudud yang nak diadakan...

Sekali lagi PAS nak tipu pengundi Tenang...

Kemudian Hadi Awang semalam.. bukan main menjilat bukan Islam.. katanya Islam adalah untuk semua kaum, bukan untuk Melayu sahaja... wah!!!

Siapa dia yang kafirkan orang UMNO atas alasan berkawan berkawan dengan kafir... siapa tak ingat dengan amanat Hj Hadi.. tapi semalam Hj Hadi bukan main jilat semalam.. terasa betul macam Hj Hadi jilat jubur Lim Kit Siang dan Karpal Singh!!!

Apalah perangai.. kalau dah terdesak sangat nak undi, biarlah buat secara bermaruah.. dahlah dia tu dulu dia yang hina sangat orang kafir kali ni dia pulak tunduk pada sikafir ni siapa dipuja dan dipuji tak cukup dengan tu siap jilat lagi... kalau ini standard presiden PAS, memang jahanam lah Islam...

Kemudia dia goreng pulak isu janji 100 hari Pakatan Penipu khasnya tentang nak bagi elaun kepada guru.. ingatkan semalam Idris Ahmad nak ishtiharkan bagi duit pada guru-guru sebanyak RM 500.. tapi semalam pun si Ketua Penerangan PAS pusat sebut nak bagi duit sebnyak RM 100 sampai ditegur dan dibetulkan oleh hadirin yang hadir..

Rupanya... dia pulak persalahkan kerajaan Persekutuan.. dia kata, janji dibuat jika PAS menang PRU-13.. la.. apa gunanya dengan kuasa pemerintahan di negeri yang tadbir Pakatan Sekarang... tak perlu nak cakap guna air liur.. buktikanlah dahulu, buatlah dinegeri pakatan.. berikanlah elaun RM 500 kepada semua pegawai awam di negeri Pakatan yang mereka ada kuasa... bukan hanaya guru.

Bilangan guru hanya ada lebih kurang 400 ribu sedangkan jumlah seluruh kakitangan awam ada lebih kyurang 1.2 juta atau 1,200,000.. jadi apahalnya dengan kakitangan awam yang lain yang berbaki lebih kurang 800,000 orang lagi !!! kenapa guru sahaja yang dapat??? Inilah dasar pilih kasih yang diamalkan oleh kerajaan Pakatan Penipu!!!

Rasanya cukup setakat ni... nanti akan didedahkan banyak lagi penipuan yang dibuat oleh PAS sepanjang PRK tenang ni... termasuklah isu kenaikan harga minyak, air percuma di Selangor, isu Felda dan sebagainya..


Ila Liqa'..

(sumber;http://aspirasi-bangsa.blogspot.com/2011/01/pas-mahu-perbodohkan-pengundi-tenang.html)

1 comment:

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ZM SEGAMAT ...

MINTA IZIN LINKKAN BERSAMA BLOG SAUDARA. WASALAM ...