Wednesday, June 23, 2010

MB Selangor YAB Khalid L**** G**** Pilih Wanita Masih SOLO Gantikan Nik Nazmi Yang Dipecat Kerana TAK Hensem….



Wednesday, June 23, 2010
Khalid L***** G**** Pilih Wanita Masih SOLO Gantikan Nik Nazmi Yang Dipecat Kerana TAK Hensem….

Sedang kita memperkatakan bahawa sedang berlaku leadership crisis dalam Pakatan Pembangkang, MB Selangor membuat rombakannya mendahului rombakan PKR yang bakal diumumkan oleh Setiausaha Agung, Yb Saifuddin Nasution hujung minggu ini nanti.

Khalid Lem** Gaga* menambah koleksi wanita dalam senarai pasukannya setelah bermanja mesra dengan Eli Bogel Wong, Terasa COCK, Roziah 375k dan Dr Halimah. Empat wanita dalam Exco kerajaan negeri tidak mencukupi buat Khalid Lemb* Gaga* ini, maka ditambah seorang lagi wanita yang masih SOLO berusia 45 tahun anak jati Sijangkang negeri Selangor….

Faekah Husin adalah Setiausaha Politik kepada Presiden PKR, Dr Wan Azizah. Faekah adalah seorang peguam yang memiliki syarikat guamannya sendiri di bandar Klang atas nama Faekah & Chong.

Wanita bertubuh kecil dan genit yang berjaya dalam kariernya ini masih belum berumahtangga dan menjadi orang paling dipercayai oleh Wan Azizah sejak tahun 1998.

Atas dasar apa Khalid Lemb* Gaga* sanggup berkongsi Setpol dengan Wan Azizah..?

Sedangkan masih ramai lagi pimpinan yang ada dalam Perhubungan PKR Selangor, bahkan Ketua AMK Selangor dilihat semenjak dari dulu lagi mengadu “tak ada peluang” untuk berkhidmat dalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor…! Setiap kali Blogmaster bertemu dengan Ketua AMK Selangor beliau akan terus bersungut masih belum dalam apa apa lantikan dalam mana mana GLC kerajaan Khalid Lemb* Gaga*.

Apakah pemecatan Nik Nazmi ini setelah Khalid Lemb* Gaga* berang apabila kertas dokumen kecurian pasir “hilang” dari pejabat MB..?

Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Azmin Ali adalah orang yang membawa masuk Nik Nazmi untuk bekerja di pejabat Anwar sebelum Selangor dirampas oleh kerajaan Pakatan Pembangkang… Oleh itu apabila Nik Nazmi diberikan jawatan sebagai Setpol kepada MB maka anak muda ini sebenarnya adalah mata dan telinga kepada Azmin Ali. Mungkin itulah sebabnya Khalid Lemb* Gaga* sudah tak tahan lagi maka terpaksa “get rid off this guy”, lalu Nik Nazmi pun dipecat secara terhormat….

Maksud dipecat secara terhormat kerana Nik Nazmi akan mengambil alih jawatan Pengarah Corporate Affairs di Ibupejabat pusat PKR, menggantikan Johnson Chong.

Semenjak pembongkaran Datuk Seri Zaharin menceritakan bahawa Si Bangsat Anwar “gatal mulut” memberitahu bahawa beliau sendiri pernah menonton video lucah aksi ice cream Eli Wong, hubungan Khalid – Anwar diberitakan semakin renggang!

Inilah kali kedua Faekah Husin dilibatkan dengan PKR Selangor. Kali pertama dahulu pada 27 Februari 2007 apabila beliau dilantik sebagai Setiausaha kedua membantu Setiausaha Perhubungan Negeri Selangor PKR ketika itu Mohd Nazmi Rosli yang sekarang ini sudah bersama dengan UMNO.

Posted by Medan Info Kita at 11:49 AM 0 comments

(sumber;http://medan-info-kita.blogspot.com/2010/06/khalid-lembu-gagap-pilih-wanita-masih.html)

2 comments:

Anonymous said...

Dlm. politik sps saja bolih berlaku. Istilah mustahil tiada dlm. kamus politik.

Anonymous said...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kami di Unit Media Permatang Pauh selama ini hanya berpeluang membaca dan juga memberi komen ke blog Tuan. Blog Tuan telah banyak memberi info dan juga penerangan berguna buat kami terutamanya tentang putarbelit pembangkang.

Hari ini, Unit Media Permatang Pauh telah menyahut seruan DS Najib untuk memperkuatkan lagi serangan terhadap pembangkang didalam ruang maya. Dan kami dengan rendah dirinya mohon ingin bersama Tuan serta para bloggers pro kerajaan lainnya berrganding bahu didalam usaha ini.

Kami telah linkkan blog Tuan ke list kami dan kami harap Tuan sudi linkkan blog picisan kami ini ke list tuan juga. Diharap, kami yang masih baru ini akan mendapat tunjuk ajar dari pihak Tuan. Semoga perjuangan kita diberkati.

Jutaan terima kasih dari Unit Media Permatang Pauh.