Tuesday, June 1, 2010

kerja-kerja merobohkan kafe Do Re Mi di tepi pantai Tanjung Bungah, Pulau Pinang


BEBERAPA anggota penguatkuasa Majlis Perbandaran Pulau Pinang menjalankan kerja-kerja merobohkan kafe Do Re Mi di tepi pantai Tanjung Bungah, Pulau Pinang, 31 Mei. - Utusan/SAZALI CHE DIN

10 comments:

Anonymous said...

penyokong pr kena roboh?

anti org cina said...

Siapa kata DAP nak tolong org melayu bolih puak puak haram jadah ni bagi jawapan tak kami semua nak dengar.

suara kuantan said...

SOKONG LAGI DAP..PADAN MUKA HANG

SsSekijang said...

PAS masih tak sedar ke bahawa DAP memperalatkan PAS! Mana pemimpin PAS tak bantah pun !!!

pejuang said...

agenda merancakkan ekonomi rakyat..slogan PR..kene tukar la skrg
"agenda merancakkan ekonomi kaum cina"

tunsaban said...

woi wayang je smua,letak bendera pas.bila dia jadi ahli pas,agen umno la si tuan kedai tu.pejabat tanah yg suruh keluar dari zaman BN lagi,kedai sikit punya cun dah dia dapat.duduk penang baru tau....

tunsaban said...

Wayang wayang.kerajaan negeri tak ada kaitan,malah cuba berbincang dengan pejabat tanah,tapi hampa,kg buah pala kjaan negeria tlg sampai dapat harta bernilai 400 ratus ribu,yg tak dapat indu yg tamak.
mana ada dalam msia boleh dpt pampasan duduk atas tanah orang begitu banyak.

Anonymous said...

Inilah agenda DAP. iaitu memusnahkan perniagaan orang melayu yang maju.Apabila dirobohkan akan wujudlah GERAI CHONG LAN CHAU disana.

tebing tinggi said...

Mereka berkuasa ,sukahati merekalah apa mereka nak buat.
Bak kata perpatah Melayu ,"sesal dahulu kedapatan, sesal kemudian tak berguna".

Mesti patoh pada pemerentah.


1sekolah >1bahasa >1Malaysia

Anonymous said...

Hahahaha... mana pemuda PAS? mana pemuda PKR? Hoii taknak berdemo ke? Takde telor ke pemuda PAS dgn pemuda PKR? Shamsul akincing taknak buat report Polis ke? Hhahahaha

Memang bodoh kena kencing hidup-hidup dengan cina DAP, masih tak nampak lg siapa musuh yang nyata.

-MR.PUAKA-