Monday, June 28, 2010

"Khalid Ibrahim Hanyalah Serangga Perosak" - Azmin Ali


Monday, June 28, 2010
"Khalid Ibrahim Hanyalah Serangga Perosak" - Azmin Ali
Sudah terlalu banyak kerosakan yang dilakukan oleh Khalid Ibrahim di Selangor.

Apa juga yang 'jatuh' ketangan PR dibawah kepimpinan Khalid Ibrahim di Selangor akan rosak. Sekadar contoh:

1) Perlombongan pasir di Selangor. Hasil yang diperoleh Kerajaan Selangor hanya sedikit sedangkan Kawasan perlombongan semakin luas. Aktiviti yang tidak dikawal menyebabkan tanah kerajaan untuk pembangunan semakin mengecil. Lombong buatan manusia bertambah.

2) Dasar pemberian air percuma kepada rakyat yang tidak menyeluruh. Kerajaan Selangor sebenarnya tidak tidak memberi air percuma kerana mereka membayar sekitar RM11 Juta sebulan kepada Syabas melalui GLC Kerajaan Selangor. Kumpulan Darul Ehsan. Setiap tahun Kerajaan Selangor membayar lebih dari RM100 Juta untuk air. Wang tersebut sepatutnya boleh digunakan untuk tujuan lebih bernafaat kepada rakyat Selangor.

3) Pemberian lesen rumah urut yang telah melebihi 4000. Hari ini kemana-mana pun di Selangor ada terdapat rumah urut.

4) PKNS. Perletakan jawatan Azmin bukan didorong oleh rasa tanggungjawab ke atas apa yang sedang dilakukan oleh Khalid Ibrahim tetapi lebih kepada rasa tidak puas hati Azmin kerana Azmin tidak dapat menggunakan PKNS untuk kepentingan diri sendiri. Jika Azmin Ali menjadi MB Selangor dia juga akan melakukan apa yang dilakukan oleh Khalid Ibrahim atau mungkin lebih teruk dari itu.

Apa yang berlaku di Selangor sekarang adalah kerana Selangor di tadbir oleh Pakatan Pembohong. Mereka akan terus berbohong dan terus akan memusnahkan Selangor.

TAPI AMAT LUCU. DALAM KEGAGALAN MENTADBIR SELANGOR, KHALID IBRAHIM ADA HATI UNTUK 'MEMAJU DAN MEMBANGUNKAN KAMPUNG BARU'.

(sumber;http://unitmediasiber.blogspot.com/2010/06/khalid-ibrahim-hanyalah-serangga.html)

1 comment:

hamdan said...

apasal sikit jer list yg diberikan, tambah lah lagi, mcm umno jaga dulu, berape byk rumah urut, toto. magnum, dll,, buat ler perbandingan, ha! ha! ha!