Saturday, November 7, 2009

YB Dr Xavier masuk dalam dewan solat





Friday, November 6, 2009

JAIS GAP ISTIHAR SOKONG KAMU !

point aku banyak dalam menjelaskan hal dr xavier masuk dalam dewan solat. hari ini pengarah JAIS dibidas oleh dr asri kerana kenyataan beliau membantah dr vaxier sebagai cakap menyempitkan islam.

dr asri kata orang bukan islam (xavier) boleh dibenarkan masuk masjid selagi ia tidak berniat untuk menghancurkan islam ?

dr asri tau ke si xavier ni siapa ? dia ni salah seorang kepala IFC yang terang-terang melancarkan serang halus menghancurkan imej dan kredibel islam.

tak perlu aku mengomel banyak tentang IFC. buat carian di google, taip IFC nanti kamu ketemu bahaya sebenar kumpulan IFC yang antara player kuatnya adalah dr xavier.

hmmm...dato pengarah JAIS, aku tetap bersama kamu dalam mempertahankan kesucian masjid.

aku cabar dr asri, kalau dia benarkan xavier masuk jugak masjid, insyaallah akan akan sediakan beberapa lagi insiden seperti ini. aku akan bawak ketua pkr yang merupakan pengembala babi skala IKS dan ajak dia masuk dalam masjid. aku nak dengar komen dr asri ?

nada dr asri dalam temubual dalam mstar online nampak agak 'geram' dengan JAIS.sabar dr, jangan terbawak emosi lama.ini cerita lain. hey lah dr, tak dapat bezakan antara xavier sebagai adun dan xavier sebagai pejuang laknat IFC !

klik sini
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1106&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_02.htm
dan sini
http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2009/11/6/mstar_berita/20091106112214&sec=mstar_berita
Posted by GAP KEMBALI at 6:51 PM

(sumber;http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/11/jais-gap-istihar-sokong-kamu.html)

No comments: