Tuesday, September 29, 2015

Kenapa Kangen Water?


change-your-water-resized
Rasa yang sedap, menyegarkan dan bersih
Kangen Water adalah air yang terbaik untuk diminum yang mempunyai rasa yang lebih sedap. Rasanya sangat ringan dan menyegarkan. Ia juga akan meningkatkan rasa makanan dan minum.
Keseimbangan pH badan yang berterusan
Kangen water membantu meningkatkan kealkalian tubuh badan dan melawan radikal bebas yang merosakkan sel-sel sihat. Sebuah badan beralkali adalah badan yang sihat.
Anti-Oksida yang kuat
Pengoksidaan berlaku secara semula jadi dalam alam semula jadi. Karat pada paip atau perubahan warna pada buah seperti epal yang berwarna coklat selepas dipotong adalah proses pengoksidaan. Pengoksidaan dalam badan dikenali sebagai penuaan ataupun mempercepatkan proses keumuran. Kangen water mempunyai anti-oksida yang kuat melebihi 6 hingga 8 kali dari teh hijau.
Detoksifikasi & Pembersihan
Apabila anda mempunyai pembentukan sisa berasid dalam badan, anda perlu mempunyai beberapa jenis ubat untuk membersihkannya dengan sendiri. Minum air Kangen adalah cara yang mudah dan semula jadi untuk membersihkan badan anda daripada kekotoran.
Mengurangkan Sakit
Sakit adalah sesuatu yang ramai orang terpaksa berurusan dengan setiap hari. Kesakitan otot, sendi dan ketegangan adalah yang paling biasa. Kangen Water boleh mengurangkan kesakitan dengan membantu badan menghidrat dengan baik dan membolehkan sisa berasid dikeluarkan.
Meningkatkan Tenaga & Mengurangkan Keletihan
Keletihan adalah tanda-tanda banda anda menjadi terlalu berasid. Apabila badan anda menjadi tapak sisa berasid, anda perlu menghapuskan sisa-sisa asid itu. Jika diambil secara tetap, Kangen water boleh membantu membersihkan sisa asid itu dan meningkatkan tahap tenaga anda.
Meningkatkan Kesihatan Keseluruhan
Kangen water dihasilkan oleh ionizers Enagic. Mereka telah diiktiraf sebagai peralatan perubatan di Negara Jepun dan digunakan di banyak hospital dan klinik kerana manfaat kesihatannya.
Mikro Berkelompok Meningkatkan Penghidratan
Kangen water adalah mikro berkelompok yang bermaksud molekul air sebenar dikecilkan dalam saiz yang membolehkan mereka untuk diserap dengan mudah oleh badan dan amat menhidratkan sel-sel.
Meneutralkan Radikal Bebas
Kangen water mempunyai ORP negative yang sangat tinggi (Potensi Pengurangan Pengoksidaan) yang menjadikannya anti-oksida yang kuat. Apabila diminum secara tetap, electron tambahan di dalam air Kangen dapat meneutralkan radikal bebas dalam badan.
terimakasih sumber:http://www.kangenmalaysia.my/kenapa-kangen-water/

No comments: