Tuesday, September 29, 2015

Kangen Water


My Kangen Source 812371
Kangen Water adalah air minuman yang sihat, kaya dengan mineral, bersih daripada kekotoran, dan di ionkan melalui proses elektrolisis. Air kangen adalah pilihan yang sangat baik untuk proses penghidratan yang sihat. Bukan sahaja ia sedap dan menyegarkan, tetapi ia juga membantu anda mengelakkan kekotoran dari air paip dan menjimatkan wang. Jika memerlukan air yang segar, jelas, dan tulen dengan rasa yang menyenangkan dan mempunyai mineral untuk kesihatan badan anda, menggunakan mesin alkali Kangen Water di rumah adalah penyelesaiannya.
kangen-water (1)
Kangen Water merupakan alat perubatan yang dibuat dari teknologi yang inovatif Enagic. Alat ini telah digunakan di hospital-hospital negara Jepun selama lebih 30 tahun. Ia bukan sahaja menapis air paip kita, tetapi ia juga menghasilkan air alkali dan air asid melalui proses yang dipanggil elektrolisis yang boleh digunakan untuk pelbagai tujuan seperti minum, memasak, kecantikan, dan pembersihan.
“Change your water, Change your life” itulah slogan untuk kangen water dimana anda dapat mengubah hidup anda hari ini menjadi lebih sihat dengan hanya menggunakan air yang terbaik di dunia.
Kangen bermaksud “Return to Origin” ataupun kembali kepada yang asal. Ini bermakna air ini merupakan air yang tulen dan sangat bersih. Air ini juga mengekalkan pelbagai kandungan mineral yang ada di dalam air seperti kalsium, sodium, potassium, dan magnesium. Berbeza dengan sistem penapis air yang lain dimana mereka menapis kandungan mineral di dalam air. Kandungan mineral ini dapat membantu kesihatan tubuh badan. Kangen Water menyediakan air yang sangat berkualiti tinggi yang dapat membantu anda di dalam kehidupan harian.

terimakasih sumber:http://www.kangenmalaysia.my/kangen-water/

No comments: