Sunday, October 13, 2013

PERWAKILAN MUFLIS PERLU DIUMUMKAN AWAL BUKAN SEPERTI HARI INI @NajibRazak


on Sunday, October 13, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Hari ini  berlangsung dengan lancar mesyuarat perwakilan Sayap UMNO  iaitu Pemuda, Wanita & Puteri walaupun terdapat beberapa bahagian yang menghadapi masalah & rungutan perwakilan  .

Antaranya

- Warna kertas undi Bahagian & Pusat hampir sama & mengelirukan . ( menyukarkan golongan warga emas wanita untuk membezakan kertas undi )

-  Perwakilan cawangan dibatalkan haknya menjadi perwakilan di mesyuarat bahagian ( tidak mematuhi peraturan /syarat bertanding & muflis    )

-  Proses pengiraan oleh urusetia  Jawatankuasa Pemilihan  perlu diperbaiki


Bagi GPB segala teguran ini wajar diperbaiki walaupun sistem ini baru pertama kali diperkenalkan.

Akhir sekali , kalau boleh lah sebelum pemilihan 19 October ini .. kepada mana-mana perwakilan cawangan yang diisytihar muflis perlu nama mereka dimaklumkan terlebih dahulu . Bila nama mereka diumumkan oleh Pengerusi Tetap di depan semua perwakilan , sudah tentulah ia  mengaibkan diri & keluarganya .

Jadi , maklumkan lah awal kepad perwakilan Muflis ini..

(terimakasih sumber:http://sejarahmelayu.blogspot.com/2013/10/perwakilan-muflis-perlu-diumumkan-awal.html)

4 comments:

Anonymous said...

Apa dah Jadi Dgn Perwakilan Yang Pie Dok Undi Shahrizat dan Khairi Jamaluddin nieeeeh!

Nampaknya UMNO akan hadapi masa depan yang Gelap & Sukar KERANA inilah titik Tolak Kehancuran Di Dlm UMNO, menampakkan tanda2 Awal Parti besar Orang Melayu yang Kita amat Sayang ini akan Hancur Tengelam menjadi Tidak Relevan ditelan oleh Arus Transformasi.

Presiden Parti Nakkan Transformasi.. Tapi Ahli2 UMNO rata2Nya nakkan Orang melayu Munduuur, Maka PERASUAH PELAHAP masih lagi dipilih Mengetuai Sayap UMNO..

Apa2pon Selamat Menempuh Kehancuran pada PRU14.. Selagi Tak Kalah pada Pembangkang Orang2 UMNO nieh tak kan Sedar Diri, Muhasabah Diri..

Anonymous said...

.. KJ? ....boleh ke dia jaga melayu ?....apa agenda dia utk.melayu?....tunggu dan lihat nanti

Anonymous said...

hanya MELAYU ROBOT sahaja yang mahukan kedua2 PERWAKILAN yang MENANG ini MENGGERAKKAN MEREKA UNTUK MAJU.tetapi bagi MELAYU MANUSIA,mereka hanya mahukan kedua2 PERWAKILAN YANG MENANG ini MENJADI PENAUNG MEREKA sahaja untuk MAJU.soal untuk mendapatkan KEMAJUAN MEREKA SENDIRI YANG MENGUSAHAKANNYA.sebagai contoh PENDATANG ASING yang datang kenegara ini bolih MAJU dan KAYARAYA kerana mereka rajin berusaha.sedangkan mereka2[PATI]ini TIADA PERWAKILAN[politik] mereka dinegara ini.

Anonymous said...

Cadangan : Orang Muflis tak boleh dipilih atau memegang Jawatan dalam Sebarang Parti Politik. Tetapi layak mengundi (jadi perwakilan) sebab pilihan raya umum membenarkan. Hina sungguh kah orang muflis. Ini double standard