Sunday, July 10, 2011

Mahathir Perlu Nasihat Marina by azli sukri today


Mahathir Perlu Nasihat Marina

Saya tertarik dengan kupasan blog Putra Merdeka berhubung isu sokongan terbuka Marina Mahathir terhadap Perhimpunan Bersih 2.0 petang semalam.

Dalam keadaan ayahandanya sendiri mengkritik perhimpunan Bersih - mengapa dengan bersunguh-sungguh 'Marina' pula menyokong perhimpunan haram tersebut?

Apakah beliau merasakan bahawa pilihan raya yang dijalankan di negara ini telah dilakukan secara tidak adil dan telus? Sehingga memaksa beliau untuk bersama-sama bersekongkol dengan Pakatan Rakyat di jalanan?

Saya memohon agar Tun Mahathir segera menasihat serba-sedikit tingkah laku Marina yang sejak akhir-akhir ini semakin condong terpengaruh dengan agenda jahat Pakatan Rakyat. Wallahualam. Baca di sini..

terima kasih(sumber;http://azlishukri.blogspot.com/2011/07/mahathir-perlu-nasihat-marina.html)
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Ahad, 10 Julai 2011
putra merdeka: Apa Marina Buat Dalam Kumpulan Pemberontak?




Kalau marina ni binti nuar ke mad sabu ke mahfoz ke atau anak perempuan kit siang dan karpal singh aku apa peduli!!! tapi betina ni binti bapa pembangunan negara!!! itu yang aku peduli!!!

Kalau pun bersungguh nak membantu dan menyokong kawannya si babiga takkan lah tergamak nak menyokong nuar dan puak pembangkang! tapi kalau melihat senario betina ni yang dari dulu memang 'kekiri' jer stereng nya memang tak heran lah kalau gambar diatas tu benar!!!

Kalau dia dulu boleh panggil kawan kawan yang berlainan agama datang rumah dia buat amalan agama masing masing...penyokong sister in islam tegar...apa yang nak diheran kalau memang gonjol bin goblok!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

terima kasih(sumber;http://politikputramerdeka.blogspot.com/2011/07/apa-marina-buat-dalam-kumpulan.html)

zmsegamat kata; peribahasa melayu: 'kalau ibu bapa kaya anak jadi puteri, kalau anak kaya ibu bapa jadi budak' bermaksud 'perbezaan antara kesayangan ibu bapa dengan kesayangan anak'

7 comments:

Anonymous said...

salah satu kegagalan Tun Mahathir (malangnya ini lah kegagalan terbesar Tun) - his own doter stering ke kiri

Anonymous said...

astagfirullahhalazzim, kalau betul lah marina binti tun mahathir dalam menyokong demo BERSIH tu yang dipimpin oleh si kapir amPIGga LAKNATULLAH itu dan DAPig haram jadah dan ANUwar ALJUBURI itu,tak tahulah aku nak kata apa. adakah kerana salah asuhan bapak dan ibunya atau marina sengaja nak memalukan bapaknya tun mahathir negarawan ulung.Inilah yang dikatakan bukan salah ibu mengandung. Nasihat aku kepada Marina bt Tun Mahathir,janganlah kerana emosi menguasai diri sehingga hilang kewarasan diri. Jangan diperbodohkan oleh merekka yang berkepentingan ingin menghancurkan keharmonian negara yang telah dipupuk dan dibina sekian lama termasuk ayahanda anda sendiri TUN DR. MAHATHIR B MOHD.Apakah itu anda MARINA atau adakah DUPLICATE anda? Janganlah memalukan keluarga dengan tindakan bodoh anda.Wasslam......

Anonymous said...

Just ignore her, not worthy of any mention.

Sekadar guna nama bapa dia to get into places, people using her to get near Tun, itu ajer, jangan perasan sangat ler Marina?

Activist kepala hotak dia?

mohamed said...

This woman would never fit into her father's or brother's shoes. A born loser....

Anonymous said...

good marina , finally u find the direction rather then listen to UMNO kuno now on the way destroy slowly


Believe me DR.M will say Marina have the right as malaysian who she wanted to support and finally padan muka all of u here

Anonymous said...

thanks for paklah who give direction to ambiga meeting with AGONG. Paklah and DR.M now turn the support ,

buang masa je la UMNO NAK PERANG

PAKAI JE BAJU KUNING ....MERAH DAH X CUKUP FOBIA

Anonymous said...

x perlu nasihat bagi je sokongan pada mukriz pulak selepas ni sebab DR.M nak anak dia pulak jadi PM sebelum HISAPMUDIN NAIK