Wednesday, July 13, 2011

Bukti Perusuh Di Bayar? by pisau


Bukti Perusuh Di Bayar?
Filed Under ( Demo KL ) by pisau on 12.7.11

Murahnya kos nak jadi tentera fisabillilah Ambiga rasul kepada khawarij PAS,bermodalkan sehelai tshirt dan RM100-RM200 dah boleh diangkat menjadi mujahidin.

Tak mengejutkan kerana itulah nilai bangsa melayu pakatan haprak,sebab itulah DAP bermodalkan RM100 setahun untuk meraih sokongan melayu haprak di Pulau Pinang.

Pisau kata " mat sabu ada skandal dengan sorang cikgu bini orang di Kuala Kedah? betui ka ni hehe "

terima kasih (sumber;http://www.pisau.net/2011/07/bukti-perusuh-di-bayar.html)

3 comments:

Anonymous said...

RM100? murahnya nilai nyawa yg ditipu oleh dalang Bersih ni! Hrp mereka yg tertipu cpt sedar!

Anonymous said...

Budak2 bangang...mana boleh pegang duit banyak2....dapat lesen Mati Syahid tuuu....

Anonymous said...

Aku anak melayu berkata...
aku namakan semua yang sertai demonstrasi ni "DEMONs" tak kira bersih atau patriot... apasai nak berDEMONSTRASI.... dah negara aman camni nak diporak perandakan.... sapa yang senang???? sapa yang susah???? pikirkanlah.... betul macam tulisan di atas...ada otak kat kepala nak guna kepala lutut...ingat... bumi tanah melayu hampir2 tergadai kini... cuba pikirkan tentang anak2 kita nanti... kalau terus berDEMONstrasi macam mana anak2 kita akan melalui kehidupan yang aman macam sekarang... betul,, masing2 ada hak.. tapi gunakan hak yang ada untuk kebaikan..bukan untuk porak perandakan keamanan.. aku cuma inginkan hidup yang aman.. biarpun hidup sederhana tapi aman.. Aku anak melayu.. kita anak melayu.. kalau tak bersatu melayu akan merempat di tanah air sendiri...ingatlah tanah ini Tanah Melayu... dah ditukar jadi malaysia.. apa maksudnya??? MALAY=melayu SIA=(dlm bahasa cina) MATI.... mahukah kita tengok melayu mati, merempat dan tersisih di tanahair sendiri... didiklah anak2 kita..satukan mereka..pupukkanlah sifat2 keMELAYUAN yg tinggi adat dan bahasa.. Pertahankan Tanah Melayu kita..