Friday, September 17, 2010

Hindraf/DAP Dahagakan Darah Melayu?

Friday, September 17, 2010
Hindraf/DAP Dahagakan Darah Melayu?


Ahli Majlis Peguam, Peguam Hindraf, Ahli DAP seumur hidup

Adakah HINDRAF akan terus mendakwa kerajaan Malaysia melakukan penghapusan etnik? Lihatlah, tak habis-habis Hindraf melakukan penindasan terhadap orang melayu.

Lihat kes seorang Pengetua sekolah di Kulai juga di aniaya oleh Hindraf. Anak peguam Hindraf membuat laporan palsu kemudian disensasikan oleh puak-puak mereka. Parti-parti politik yang anti melayu juga berkokok siang malam bagi menjayakan misi anti perkauman mereka.

Nah sekarang.. jutawan melayu dibunuh kejam oleh Hindraf, peguam Hindraf dan juga ahli DAP seumur hidup. Betapa bencinya mereka kepada melayu apatah lagi melayu yang berjaya dan kaya.

Mereka berselindung dari topeng Majlis Peguam, Parti Politik. Tetapi Golongan inilah Syaitan sebenar. Mereka mendakwa Kerajaan dan Polis (Majoritinya Melayu) melakukan PENGHAPUSAN ETNIK INDIA. Tetapi rupanya merekalah yang sedang MENGHAPUSKAN ETNIK MELAYU. Adakah 4 orang jutawan yang pernah berurusan dengan Hindraf ini tahun lepas dan hilang secara tiba-tiba juga orang melayu?

(sumber;http://unitmediasiber.blogspot.com/2010/09/hindrafdap-dahagakan-darah-melayu.html)

5 comments:

Anonymous said...

Salam tuan...
mari kita sama2 gerakkan kempen maya besar-besaran boikot semua peguam berbangsa india di negara kita. mereka ini sgt bahaya dan tidak boleh dipercayai. pilihlah peguam atau syarikat guaman melayu bagi mewakili kita dalam apa juga urusan.. BOIKOT! BOIKOT!BOIKOT!

Anonymous said...

Aku sokong Anon,Mari ramai ramai kita boikot penguam dan kutuk mejlis peguam yang mana peguam pembunuh kejam bernaung dibawah mejlis peguam org melayu dan bangsa lain harus hati hati berurusan dengan peguam india kalau tak mahu mayat jadi abu dan hilang tak dapat dikesan MEJLIS PEGUAM PEMBUNUH,PEMBUNUH KEJAM HARUS DIKUTUK.

Anonymous said...

Org miskin macam kita memang cakap jgn pilih peguam bangsa india tapi org kaya kaya melayu tak akan pilih peguam melayu kerana tak pandai putar belit...

Anonymous said...

Anon semua disokong, peguam india lidah berbelit, sbb tu dia org byk pandai...

Majlis Peguam pun jgn percaya, mereka ni bukan saja sokong puak puak syaitan ni tp menyokong, kena kat batang konet bangsa mereka, oooo semua jgn ganggu polis buat kerja la, buat spekulasi tu ini, cuba orang melayu yg buat mangsa bangsa mereka, mcm pesta angkat kavadi laa...riuh sekampung..ini untuk mereka yg sokong dajal DAP, hindraf...

elok aa polis bkt aman dgn kl tahniah, aku pun pernah naik tgk bilik korang..sian aku tgk perabot pun kira lama lama tak bertukar, mcm sekolah pondok laa.. tp kat situ laa tpt korang "balun" betui betui penjenayah ni...hehehhe entah entah kena ugut kepit konet apa...tu yg masing2 mengaku...ini kira polis kita baik laa..kalau tgk cheta tamil mollywood belum cakap dah kena balun tumbuk mcm nak rak dlm lokap, garang tak tentu hala mcm org gila...orang melayu ni ada juga sikap prihatin, aku ingat laa..mata lebam anwar entah entah dia yg sendiri balun, menokok tambah nampak lebih teruk..tp nak buat camno ye, kalau mulut laser cakap perkataan menghina polis.. apa pun congrate PDRM...

Lawyer ni kuat penipu, suh org patah kaki nak mampus sign surat akuan terima pampasan RM tertentu tp dibedalnya extra tanpa pengetahuan pesakit.

rinandamku said...

Asyik melayu je kena belasah , bila masa melayu nak balas ?

esok2 , kalau ada peluang membelasah jangan bagi ampun , tibai cukup2 puak2 kepala lembu ni!

orang tua2 cakap , kalau jumpa antara ular dengan puak ni, ular tolak tepi , balun puak ni dulu kerana dorang lebih jahat dan lebih sadis dari ular senduk !