Saturday, July 10, 2010

Gempar !! Pemimpin DAP 'sir 'Jeffery Wong pembohong dan penipu !

Friday, July 9, 2010
Gempar !! Pemimpin DAP Sabah pembohong dan penipu !



Ini gambar tipu Ketua Publisiti DAP Jeffrey Wong Su En


ini gambar sebenar


"We can confirm that we have no record of any honour having been conferred at any time by the British Government on Jeffery Wong Su En," said a spokesperson from the British High Commission in Kuala Lumpur.

http://www.telegraph.co.uk



Sudah lah Ketua Pembangkang pun Ketua Pembohong , sekutu mereka parti Zionis DAP yang ultra kiasu ini pun sama kaki penipu dan putar belit . Kalau setakat dalam Malaysia ini nak bohong memang kita tahu , tetapi di luar negara pun nak bohong juga.

Gambar ini di atas menunjukkan bagaimana Ketua Publisiti DAP Jeffrey Wong daripada DAP Sabah ini menipu rakyat Malaysia dengan membuat gambar edit photoshop dirinya sedang menerima pingat dari Ratu Elizabeth yang membawa gelaran "Sir". Nak bohong pun agak2 parti Cina Ultra kiasu ini . Apa jasa besar sangat puak2 ultra kiasu ini untuk dipilih menerima gelara " Sir " ??? Kalau mahu sangat gelaran tu , berambus la pergi duduk di England. Baru la boleh dapat gelaran itu seperti Alex Ferguson , Pengurus Manchester United.

Bukan setakat rakyat Malaysia ditipunya, malah Kerajaan British dan Ratu Elizabeth turut sama ditipunya hidup-hidup oleh Cina Komunis ini . Tindakan samdol ini dari parti komunis DAP boleh dituduh menghina kerajaan Commonwelth memalsukan gambar dirinya telah menerima darjah kebesaran tertinggi Commenwelth dengan membawa gelaran "Sir" .


Ini bukan satu jenaka Mr Bean tetapi satu tindakan bodoh beberapa pemimpin DAP yang desperate sangat gilakan kuasa. Mereka ini terlampau mahu menonjol diri kononnya mereka hebat kerana mendapat pengiktarafan daripada orang luar .

Di PP sendiri , sebagai contoh diktator Guan Eng dengan bangga bohong kepada rakyat dengan menyatakan PP merupakan negeri pertama yang berjaya basmi miskin tegar dalam masa setahun . Malah ketika di Parlimen pun , MP DAP Bkt Mertajam Chong Eng bukan main berlagak lagi menyatakan kerajaan PP merupakan negeri pertama melantik wanita menjadi YDP MPPP walhal di Sabah dan Perak sudah lebih awal membuat demikian.

Tindak tanduk semua pemimpin DAP yang kuat bohong terang2 ini memang jelas sekali dan hanya puak2 gerombolan taksub PKR dan PAS ini sahaja dok percaya dan jilat lagi DAP kafir ini .

Kalau PKR itu bohong , bohong itu PKR ...

PB nak tambah lagi ..

DAP itu penipu , penipu itu DAP

(sumber;http://sejarahmelayu.blogspot.com/2010/07/gempar-pemimpin-dap-sabah-pembohong-dan.html)

3 comments:

Anonymous said...

hahaha kesian jepri ni dah sasau nak gelaran datuk xdpt...so dia sasau gelaran Sir...pulak....bodoh n bangang

Anonymous said...

samalah mcm anuar yg terasa dia jd Pm...last2 jadi gila bayang........mabuk kepayang

Anonymous said...

kalau dah kaki pembohong....

mangkuk ayun yang nak cari publisiti haram murahan