Saturday, February 16, 2013

Ada Tatu Bintang Di Dada Leong Pei Koe, Apa Maksudnya?


Saturday, February 16, 2013




Wajah sebenar Leong Pei Koe yang bersalah menunjukkan isyarat lucah. Apakah ideologi Leong ini sebenarnya? Lihat tatu bintang pada dada Leong Pei Koe.

Leong Pei Koe yang telah didapati menunjukkan isyarat lucah pada Raja Permaisuri Agong ini telah ditahan polis dan dituduh di Mahkamah Majistret Balik Pulau pada jam 5.00 petang 13 Februari 2013. 

Leong Pei Koe dituduh di bawah dua pertuduhan mengikut Seksyen 294(a) KK. Pertuduhan pertama iaitu menunjukkan isyarat lucah pada kenderaan rasmi Seri Paduka Baginda Permaisuri Agong yang lalu di lapangan terbang.

Pertuduhan kedua adalah kerana menunjukkan isyarat lucah pada ACP Mohd Fakhruddin bin Abd Hamid. Leong Pei Koe selaku orang kena tuduh (OKT) mengaku bersalah atas kedua dua pertuduhan. 

Mahkamah mendapati Leong Pei Koe bersalah dan menjatuhkan hukuman satu bulan penjara dari tarikh tangkap dan denda RM6,000, sekiranya tidak membayar denda maka penjara 2 bulan. Hukuman kedua penjara 7 hari dari tarikh tangkap dan denda RM1,000, sekiranya tidak bayar denda maka penjara satu bulan. Kedua dua hukuman berjalan serentak.

Moga ini memberi pengajaran kepada seluruh rakyat Malaysia yang lain. Jagalah kesopanan dan kesusilaan kita sebagai seorang warganegara Malaysia.

6 comments:

Anonymous said...

itu menunjukan dia seorang bangsa cina yang kurang ajar atas didikan dan galakan melayu kominis dan hukumanya dia mesti diusir dari bumi Malaysia.

Anonymous said...

Si Leong Pei Koe ni anak babi didikan DAPings led by Kit Siang dan Guan Eng. Nnt tak lama lagi bini dia akan melahirkan anak anak babi yg gila babi. Si Leong Pei Koe is behaving such by pointing his fucking fingers simply attributed to his liking to consume babi. In conclusion, this Leong Pei Koe is SIMPLY A BABI IN HUMAN FORM.

Anonymous said...

This idiot and bastard Leong Pei Koe learnt this fucking behavior from the DaPigs mentor stationed across the johor straits. The barua father and sons across the causeway as well as fathers and sons in Penang Island. For encouraging their idiots and dungu followers to sabotage the PM's visit to Penang, thatbshow their true BABI colour.

Anonymous said...

ni lah muka cina samseng TAIK BABI

mula mula berani tp akhirnya terkedu

tak sabar nak tggu babi ni keluar penjara dan gua nak bagi tapak kaki kat muka cina babi ni....

gua tggu anak haram cina ni kat jb...
GUA MMG CARI LU SATU HARI NNT..!!!!!

usin said...

bertatoo mcm mafia taik babi. siap nangis lg. cam haram punya mafia.

antisemitic77 said...

pukimak lancau lu bangsat!!! igt negara ni cina babi yg punya ke?muka mcm babi.