Saturday, May 11, 2013

'RED Bean ARMY' dan TAKTIKAL mereka yang anda perlu TAHU jika mahu NEGARA ini KEKAL seperti sebelum ini..


SATURDAY, MAY 11, 2013



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Err.. RASAnya kalau kita menyentuh padal 'RED Bean ARMY', ianya TIDAK perlu diLIHAT sebagai RASIS bukan? Ye la.. Pihak berKUASA sendiri bukannya mahu menyiasat siapakah 'RED Bean ARMY' ini dan apakah DAKYAH serta FITNAH yang diTABURkan oleh mereka.. Almaklumlah, ada jugak di kalangan pihak berKUASA pun boleh diKATAkan 'KAKI' jugak kepada 'RED Bean ARMY' ini.. Sebab itulah 'RED Bean ARMY' ini KONFIDEN aje menabur FITNAH.. Apa pun, apa KATA kita pakat-pakat SELIDIK bagaimanakah 'RED Bean ARMY' ini mengatur MODUS operandi untuk MENIPU terUTAMAnya KAUM Melayu/ISLAM!
'RED Bean ARMY' ini sebenarnya bukan BARU diTUBUHkan.. Dah LAMA dah.. Boleh diKATAkan selepas PRU-12 dulu lagi.. Antara PUNCA penubuhannya terMASUKlah keGAGALan Penasihat PKR menubuhkan kerajaan '30 September'nya untuk menarik 30 orang MP UMNO/BN ke dalam PR.. KeGAGALan ini menyebabkan PARTI DAP La'anatullah yang menaja 'RED Bean ARMY' ini meRASAkan mereka perlu meWUJUDkan sebuah agensi PROPAGANDA ala-ala KOMUNIS di China untuk menyebarkan DAKYAH dan pemBOHONGan bagi menDAPATkan KUASA..SASARANnya tentulah KAUM 'AH-Beng' dan golongan MUDA yang berkeLULUSan di atas KERTAS untuk diPENGARUHi oleh mereka..

Sepanjang 5 TAHUN ini, 'RED Bean ARMY' sebenarnya telah BANYAK meLAKUkan perkara-perkara seperti berikut.. 

1) MeLAKUkan KAJI SELIDIK untuk meNILAI PERSEPI KAUM Melayu/ISLAM terhadap PR dan DAP La'anatullah..

2) MeLAKUkan KAJI SELIDIK untuk meNILAI PERSEPSI golongan MUDA berBILANG KAUM terhadap PR..

3) Mengumpulkan GAMBAR-GAMBAR dan MAKLUMAT yang akan diputar-BELITkan khusus untuk PRU-13..

4) Memasang 'KAKI' seorang DUA di mana-mana ORGANISASI kerajaan, GLC dan PARTI LAWAN untuk mengutip MAKLUMAT-MAKLUMAT SULIT..

5) Mengenal pasti POPULASI KAUM dan 'DEMAND' mengikut KAUM di sesebuah kawasan pilihanraya seluruh NEGARA..

KeSEMUA perkara-perkara di atas bertujuan untuk mengumpulkan MAKLUMAT dan mengkaji ASPEK keLEMAHan di pihak LAWAN.. Setelah itu, mereka akan membuat RUMUSAN dan menyenaraikan TINDAKAN yang perlu diLAKUkan mengikut FASA seperti sebelum dan selepas pemBUBARan PARLIMEN.. Ini penting agar 'TIMING' PROPAGANDA tersebut sesuai dengan SENTIMEN RAKYAT pada MASA itu.. PROPAGANDA tersebut akan diMAINkan seMAKSIMUM mungkin!

PengGUNAan MEDIA sosial di INTERNET seperti FACEBOOK dan TWITTER ialah satu keMESTIan untuk penyebaran PROPAGANDA mereka.. Tatkala para pengguna FACEBOOK KAUM Melayu/ISLAM lebih SUKA menyebarkan GOSSIP atau pun 'SHARE' pasal keAGAMAan, 'RED Bean ARMY' pulak menyebarkan PROPAGANDA mereka dalam BAHASA KAUM 'AH-Beng' untuk mengelakkannya daripada diFAHAMi oleh pihak berKUASA.. TAHUkah anda bahawa berBEZA dengan UMB UMNO/BN, 'RED Bean ARMY' mengUTAMAkan FACEBOOK, TWITTER dan FORUM di INTERNET berBANDING BLOG kerana OBJEKTIF mereka ialah untuk menyampaikan MESEJ secara ringkas dan dapat tersebar secara meluas?

Antara kandungan PROPAGANDA yang disebarkan seMAKSIMUM mungkin ialah berKAITAN dengan perkara seperti:-

1) PENIPUan bahawa KONONnya KAUM 'AH-Beng' ini sering diTINDAS dalam segala bentuk keHIDUPan di NEGARA ini..

2) MeMAKSIMUMkan SENTIMEN tentang TUDUHan RASUAH terhadap pihak LAWAN dan meMINIMUMkan keKORUPan mereka sendiri seperti keGAGALan pemilihan PARTI akibat terSALAH kira pada 'EXCEL Sheet'!

3) MemBERIkan GAMBARan bahawa golongan MUDA KAUM lain jugak turut terPENGARUH dengan kePIMPINan PARTI DAP La'anatullah..

4) Menuduh Kerajaan UMNO/BN mengamalkan KRONISME dengan merujuk kepada seorang BILIONAIR Melayu/ISLAM seperti TS Syed Mokhtar AL-BUKHARY tetapi menyembunyikan FAKTA tentang 10 orang BILIONAIR dari KAUM mereka!

5) Menekankan kePENTINGan PLURALISME dalam ELEMEN keAGAMAan dengan mengGAMBARkan KONONnya penganut AGAMA selain ISLAM ini diTINDAS..   

6) MengGAMBARkan bahawa Kerajaan UMNO/BN menambah keRAKYATan umat ISLAM melalui 'PROJEK IC' tetapi menyembunyikan FAKTA tentang semakin RAMAI pemegang PAS lawatan SOSIAL dari BENUA China yang 'LESAP' di NEGARA ini secara tiba-tiba..

Bagi 'RED Bean ARMY' segala norma-norma keHIDUPan yang WUJUD sejak NEGARA ini MERDEKA perlu dilenyapkan demi meNAIKkan DAP La'anatullah ke puncak KUASA walaupun berKUASA secara PROKSI di dalam Pakatan RAKYAT..Sebab itulah SASARan 'RED Bean ARMY' ini ialah 'PRODUK' daripada sekolah VERNAKULAR, Lebai-Lebai DUNGU PAS peMAKAN GAJI BUTA dan golongan Melayu/ISLAM yang berOTAK LEMBAB seperti MAHASISWA 'DROP' yang BODOH dalam PELAJARan tapi berANGAN nak HIDUP SENANG tanpa perlu beKERJA..

Seperti mana KOMUNIS, secara TAKTIKALnya mereka HEBAT menyebarkan PROPAGANDA sebegini.. Namun, mereka jugak SEDAR bahawa mereka pasti TUMPAS jika TAKTIKAL mereka ini diGUNAkan untuk berlawan secara 'FACE to FACE'.. Mereka menunggu 'TIMING' di mana Kerajaan UMNO/BN diLALAIkan oleh 'KAKI-KAKI' mereka yang diPASANG di dalam AGENSI-AGENSI kerajaan dan GLC sebelum meLAKUkan SERANGan secara BESAR-BESARan.. Anda jugak tentunya dah TAHU bahawa 'TIMING' tersebut diTAKDIRkan kena pulak dengan MASA PRU-13.. Jadik inilah MASA terBAIK untuk mereka menDEDAHkan MUKA sebenar mereka tanpa perlu TAKUTkan TINDAK balas terhadap pemBOHONGan mereka..

KITA AKAN CERITAKAN PULAK TAKTIKAL 'RED BEAN ARMY' SEMASA PRU-13 DALAM 'POSTING' BERIKUTNYA..

Wallahualam..

KENAPA HANYA BANGSA MELAYU SAHAJA YANG PERLU MENGINGATI SEJARAH NEGARA?

Melayu dikhianati?

Hati Awang semakin hari semakin ditoreh-toreh oleh tuntutan pelbagai pihak bukan Melayu yang bersikap terlalu rasis selepas Pilihan Raya Umum ke-12. Kita boleh tafsir apa sebabnya. Awang tidak mahu mengulas panjang kali ini, cukup sekadar disiarkan semula petikan kenyataan seorang pemimpin MCA, Tun Tan Siew Sin pada 30 April 1969 (dipetik daripada buku Khalid Awang Osman dan pernah diulas Ridhuan Tee Abdullah) untuk renungan kita semua.

''Orang Melayu menerusi UMNO bermurah hati melonggarkan syarat-syarat dalam undang-undang negara ini sehinggakan dalam masa 12 bulan selepas kemerdekaan, 90 peratus penduduk bukan Melayu menjadi warganegara. Ini berbeza dengan keadaan sebelum merdeka di mana 90 peratus daripada mereka masih tidak diiktiraf sebagai rakyat Tanah Melayu walaupun hampir 100 tahun hidup di bawah pemerintahan penjajah. Sebagai membalas kemurahan hati orang Melayu, MCA dan MIC bersetuju meneruskan dasar memelihara dan menghormati kedudukan istimewa orang Melayu dan dalam masa yang sama mempertahankan kepentingan-kepentingan sah kaum lain''.

Sebelum itu, seorang pemimpin MIC Tun V.T Sambanthan pada 1 Jun 1965 pernah berkata:

''Pada tahun 1955 kita telah memenangi pilihan raya dengan majoriti yang tinggi, selanjutnya mendapat kemerdekaan dalam masa dua tahun kemudian. Dalam jangka masa itu, kita terpaksa berbincang dan menangani pelbagai perkara termasuk soal kewarganegaraan. Persoalannya di sini, apakah yang dilakukan oleh orang Melayu memandangkan kita bercakap menyentuh perkauman? 

Apakah yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Melayu? Mereka mempunyai 88 peratus daripada pengundi menyokong mereka. Apakah yang mereka putuskan mengenai isu kewarganegaraan? ''Jika kita lihat di serata negara Asia dan Asia Timur, kita akan mendapati kaum India tidak akan diterima di Ceylon dan juga tidak diterima di Burma. Sama halnya dengan kaum Cina, mereka tidak diterima di Thailand, Vietnam, Kemboja dan di negara-negara lain. Apakah bantuan berhubung kewarganegaraan yang mereka peroleh di semua wilayah tersebut? "Di Burma, seperti yang kita semua sedia maklum, kaum India telah diusir keluar, di Ceylon mereka tidak diberikan taraf warganegara seperti juga di Burma. Saya tahu dan anda juga tahu. Apa yang sedang berlaku di Malaya? Di sini kita mendapati pemimpin Melayu berkata, ''Kita akan menerima mereka sebagai saudara, kita akan berikan mereka sepenuh peluang untuk meneruskan kehidupan di negara ini, kita akan beri mereka peluang untuk menjadi warganegara''. 
Seterusnya pada tahun 1957, dengan tidak mengambil kira kebolehan berbahasa (Melayu) ribuan orang India, Cina dan Ceylon menjadi warganegara. Seperti yang saya nyatakan, saya amat bernasib baik kerana dilahirkan di negara ini. Di manakah anda boleh berjumpa bangsa yang lebih prihatin, bersopan-santun dan tertib selain daripada bangsa Melayu. Di manakah anda boleh mendapat layanan politik yang baik untuk kaum pendatang? Di manakah dalam sejarah dunia? Saya bertanya kepada anda. Ini adalah fakta. Siapakah anda untuk menjaga keselamatan kami? Saya adalah kalangan 10 peratus kaum minoriti di sini. Tetapi saya amat gembira di sini.''
Persoalannya, kini apakah pengorbanan Melayu dikhianati oleh kaum lain?

-Awang Selamat-

6 comments:

Anonymous said...

Hi all...the red army hired by DAP are mainly chinese. I read in one of the comments that stated there is no DOSA or PAHALA in the chinese dictionary, all the more importance for the chinese is to get MORE UNTUNG ie not RUGI at the expense of others. Therefore, it is not surprising that the comrade of red bean army creating all the cerita fitnnah or palsu or fabricated bad news abt others because such unethical things are considered normal for them especially such things are being supported by the father & son tag team ie Kit Siang & Guan Eng. I just wish these 2 Devils end up in the HELL.

Anonymous said...

ADA ORANG KEMARUK NAK CETUS SATU LAGI 13 MAY........PERISTIWA NGERI YANG MESTI DI TOLAK.
KALAUBDITUDUH TAK MENGAKU, TETAPI KALAU TENGOK TINDAK TANDUK DIA, MEMANG DIA NAK SATU LAGI 13 MAY..........JAHAT SUNGGUH. ,!!!

Anonymous said...

Saya, sebagai rakyat malaysia dengan penuh rasa gembira dan bangganya mengucapkan setinggitinggi tahniah kepada PAKATAN HAPRAK RAKYAT yang telah berjaya menggondol anugerah undi popular barubaru ini..Hadiahhadiahnya ialah;

Anwar PM 2 tahun
Guan Eng KM 3 minggu
Kit Sial MP 21 hari

Anonymous said...

Sebenarnya, apa yang dirumus daripada Red Bean Army aka DAP Cybertrooper mastermind kacau di Stopthelies sangat bodoh dan dia akan keluar komen selepas anda balas balik semua komen. Dia menggunakan berbelas account palsu dan persona yang berbeza yang tak menunjukkan kepintaran langsung. Hanya ada 1 commenter yang benar.

Anonymous said...

7) Pergi lebih jauh dr itu, keadaan ini akan menjadi teras kekuatan baru di peringkat global yg memungkinkan keupayaan kita utk memecahkan penguasaan negara2 maju dengan adunan harmoni masyarakat berbilang kaum ini

persoalannya adakah UMNO berani menerima cabaran perubahan ini?

Anonymous said...

Pandangan saya, beberapa perubahan/transformasi besar harus dilakukan UMNO segera. Antara yg utama:
1) Anjakan paksi perjuangan UMNO kepada Islam, tanpa meminggirkan Melayu sebagai bangsa teras Islam di negara ini. Harus bermula dengan penubuhan Majlis Syura UMNO yang memandu perjalanan parti. Perjuangan mempertahankan Islam dan Perlembagaan diperteguhkan pada peringkat ini
2) Pembukaan keahlian penuh UMNO kepada Cina Muslim, India Muslim, dan Bumiputera Muslim lain seperti Siam, Orang Asli, serta suku2 di Sabah & Sarawak, berbanding sekadar ahli bergabung kini. Sayap khusus untuk setiap kelompok ini diwujudkan demi memperjuangkan hak masing-masing. Parti-parti Bumiputera di Sabah & Sarawak dijemput bergabung dalam satu Gagasan Mega ini
3) UMNO harus menjuarai isu hudud dan negara Islam, berbanding PAS yang semakin tenggelam. Pelaksanaan secara hemah dan tertib amat penting, mengambil kira kewujudan masyarakat non-Muslim. Ini juga mendekatkan penyatuan UMNO-PAS.
4) Berdasarkan perubahan 1, 2 dan 3 di atas, Cadangan penukaran nama asal UMNO kepada United Muslim & Native Organisation/ Pertubuhan Muslim & Bumiputera Bersatu
5) Imbangan perubahan kepada parti komponen BN yang lain. Dengan UMNO kekal sebagai teras, parti lain harus berusaha kuat memahamkan kaum diwakili masing-masing supaya menerima realiti dan kemahuan masyarakat majoriti tanpa hak minoriti ini diambil
6) Setelah pihak minoriti akur, usaha dakwah kepada mereka harus digiatkan dan mereka diajak menyertai pihak majoriti dengan menerima Islam. Penyusunan ekonomi dan lain-lain sesama masyarakat Islam adalah lebih mudah.
7) Pergi lebih jauh dr itu, keadaan ini akan menjadi teras kekuatan baru di peringkat global yg memungkinkan keupayaan kita utk memecahkan penguasaan negara2 maju dengan adunan harmoni masyarakat berbilang kaum ini
persoalannya adakah UMNO berani menerima cabaran perubahan ini?