Friday, October 12, 2012

Provokasi Perempuan Cina DAP Yang "Menyerang" PWTC Semalam Adakah Dirancang Untuk Mencetus Kekacauan?


OCTOBER 11, 2012

1Provokasi Perempuan Cina DAP Yang "Menyerang" PWTC Semalam Adakah Dirancang Untuk Mencetus Kekacauan?



CTS ada menyiarkan video perempuan rasis DAP yang cuba membuat provokasi di PWTC, di posting awal pagi tadi. Menurut beberapa sumber yang CTS perolehi, sebelum perempuan Cina DAP ini memasuki bangunan PWTC semalam, wanita Cina suruhan DAP  ini telah bersiar-siar di ibu kota Kuala Lumpur dengan memakai T shirt yang dipelekat di depan dan di belakang baju t-shirtnya dengan perkataan-perkataan yang provokasi kepartian.

Maknanya perbuatannya itu adalah perbuatan terancang dan mengharapkan jika di Bangunan PWTC atau UMNO, akan ada berlaku perkara-perkara yang boleh menjadi berita sensasi. Alhamdulillah, tahniah kepada kawan-kawan yang berada di PWTC yang memberkas wanita tersebut kerana tidak bertindak semborono. Mereka memahami undang-undang dan bertindak secara waras.

Berlaku kekecohan di Bangunan PWTC semalam ialah kerana perempuan Cina suruhan DAP berkenaan enggan memberikan beg sandangnya untuk diperiksa kerana mereka mempercayai yang beliau mungkin mempunyai sebab lain untuk berada di bangunan UMNO itu. Mungkin untuk menyebarkan kertas-kertas provokasi? Melihat kepada dalam foto di atas beliau tidak memakai jaket seperti di dalam video yang dirakam.

Published with Blogger-droid v2.0.9


Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2012/10/provokasi-perempuan-cina-dap-yang-pwtc.html#LL8Wl8sTzxiA581c.99 


terimakasih sumber;http://khairulryezal.blogspot.com/2012/10/provokasi-perempuan-cina-dap-yang-pwtc.html

No comments: