Monday, January 9, 2012

NASHA, PROF DATO DR HARON DIN DAN ISKANDAR SAMAD TUNJUK SOLIDARITI KEPADA HASAN ALI!!! Author: CUCU TOK WAN


| Posted at: 2:48 AM |

Seramai lebih 1000 orang berkumpul di rumah Hasan Ali untuk mendengar amanatnya. Turut datang tanpa bimbang dikenakan tindakan oleh Jawatankuasa PAS Pusat adalah Haron Din, Nasharuddin Mat Isa dan ADUN Cempaka Iskandar Samad.

Pada ketika Anwar Ibrahim bergelut untuk mendapatkan sokongan daripada orang ramai untuk keputusan akhir perbicaraannya, Hasan Ali pula membuat onar. Tidak cukup dengan Hasan Ali, kehadiran Nasharuddin Mat Isa, Haron Din dan Iskandar Samad, walau atas alasan apa sekalipun yang diberikan untuk menghalalkan kehadiran mereka di sisi Hasan Ali, sebenarnya mengundang padah yang lebih besar.

Secara tidak langsung, ketiga-tiga orang pemimpin PAS itu memberi isyarat yang cukup jelas bahawa keputusan Jawatankuasa PAS Pusat yang terlalu menurut kehendak Azmin Ali dan ketakutan dengan DAP, tidak dipersetujui mereka.

Pada masa yang sama, di sebalik kehebatan yang digemparkan kononnya, PAS Selangor akan menurunkan seramai 75,000 orang ahli, pagi nanti, isyarat-isyarat yang ditunjukkan sepanjang malam tadi, tidak begitu menggalakkan.

Selama ini pun, dalam apa-apa demonstrasi, ahli yang paling ramai adalah PAS. Kalau PAS tidak mengerahkan ahli-ahlinya untuk turun ke jalan raya, yang berdemonstrasi tidak lebih daripada tikus-tikus pasar Chow Kit yang gemuk-gemuk dan berkudis pada seluruh belakang. Nak harapkan orang PKR, samalah seperti mengharap peri dan mambang turun dari langit. Nak harapkan DAP... jangan haraplah sebab DAP adalah tuan kepada Melayu-Melayu dalam PAS dan PKR.

Dalam ucapannya, Hasan Ali membelasah Anwar Ibrahim. Mungkin dia melepaskan geram dan mungkin juga, itulah yang terbuku di dalam hatinya selama ini yang amat sukar diluahkan kerana dia adalah pemimpin dan ahli PAS.

"Sapu anak orang... sapu bini orang... dia kata, dalam penjara pun dia nak jadi Perdana Menteri."

tq(sumber:http://theflyingkick.blogspot.com/2012/01/nasha-haron-din-dan-iskandar-samad.html)

5 comments:

Megat Alam Gempita said...

PAS semakin jahat dan tersesat sejak bersekutu dengan DAPig dan PiKeRa. Insya Allah Ramai lagi akan keluar PAS dan PiKeRa selepas ini.

Anonymous said...

Selamat tinggal Pas...Selamat tinggal Pas..kami amat kecewa dgn kamu !

Anonymous said...

Salam sdr Islam,
Saya amat kecewa dgn PAS bersekongkol dgn DAPig & peliwat Anwar.

Chong Abdulah

Anonymous said...

hidup..hidup ..islam..hancur..hancur DAP PKR

Oche said...

Nama saya Yusri aisyah, saya dari malaysia, dengarlah, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua mereka hanya mahu di sini adalah untuk merobek anda wang keras anda yang diperolehi. Saya dan suami saya, mendapatkan pinjaman daripada peminjam yang berbeza dalam talian tetapi pada akhirnya, kita telah ditipu dan ditipu wang kita dengan mendapatkan pinjaman kami dari syarikat-syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
Kami juga meminjam wang untuk membayar pemberi pinjaman dalam talian ini tetapi pada akhirnya, kami mendapat apa-apa.
Suami saya dan saya berada dalam hutang, dan kami tidak mempunyai sesiapa untuk lari ke tolong, perniagaan keluarga kami telah dimusnahkan dan kita di mana tidak dapat untuk mendapatkan wang untuk memenuhi perbelanjaan harian sehingga kita telah diperkenalkan kepada Puan Glory yang membantu kami dengan menawarkan kami jumlah pinjaman tidak bercagar $ 125,000 tanpa cagaran.
Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mencapai Puan Glory atau mengikuti prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: aisyahyu7@gmail.com
Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Puan Maha Suci: gloryloanfirm@gmail.com