Saturday, December 17, 2011

ASTAGHFIRULLAHAL'ADZIM: Perkahwinan GAY melayu dengan mat salleh kat Dublin!


FRIDAY, DECEMBER 16, 2011
Perkahwinan GAY melayu dengan mat salleh kat Dublin!
Salam Jumaat! Entry kali ni agak tak sesuai untuk hari Jumaat pasal kan maybe boleh menggegar otak-otak orang. tapi takpe layan je. huhu.

Nak cerita pasal bekas pelajar perubatan University College Dublin (UCD), Ariff Alfian Rosli, 28, yang dilaporkan hilang kat Dublin, Ireland oleh keluarganya dua hari lepas dan semalam Utusan melaporkan Ariff yang merupakan bekas pelajar tajaan Petronas tu berada dalam keadaan selamat. Alhamdullillah lah kan.

Tetapikan hasil dari maklumat yang didengar, Ariff Alfian yang dikatakan hilang tu sebenarnya taklah hilang tapi dah berkahwin kat sana, tapi... bukan dengan perempuan.. dengan LELAKI mat saleh nama Jonathan. diulang lelaki! yup, Ariff Alfian tu lelaki MELAYU ISLAM, bukan perempuan atau muka nyah.

Gambar kat bawah sangat tak sesuai untuk mereka-mereka yang di bawah umur tauu. Sila kelip mata banyak-banyak dulu. hahaha.

Kalau ini bukan Ariff yang dikatakan saye mohon ampun sangat-sangat, tak berniat nak aibkan orang, cuma nak berkongsi dengan semua. Kalau saye nak aibkan orang, tentu saye dah tulis je dlm berita harini, lagi haruuuu.


Yang pasti dari muka, pakaian yang siap bertengkolok & berbaju melayu lagi masa kahwin tu jelas yang lelaki itu memang Melayu Islam. Astagfirullahalazim.

Untuk lebih gambar, klik kat sumber gambar ni--> http://biggayweddingproject.com/jonathan-and-ariff/



Boleh wiki pasal Ariff ni kat sini jugak --> http://ms.wikipedia.org/wiki/Ariff_Alfian_Rosli

(sumber;http://duabelasharibulantiga.blogspot.com/2011/12/perkahwinan-gay-melayu-dengan-mat.html)

9 comments:

Anonymous said...

itu wang bukan mak bapak dia punya suka-suka mau bayar woo.., itu wang rakyat puynya dia suka suka kasi belanja ....sikalang sapa mau bayar itu wang...anwar tolong kasi bayar balik la sama penaja...hiiyaaa cilako punya olang....tiuuu na seng loo

Anonymous said...

Puuuukimaaak!!! Kalau iye pun nak kahwin lelaki jangan lah nak memalukan Bangsa Melayu dengan berpakaian rasmi.. Nie mesti Konspiracy Anwar nak memalukan Bangsa melayu..!!

Anonymous said...

Sekarang orang Melayu banyak teror lo. Dulu orang Putin lari bila bau durian tapi sekarang Ada sikit suka. Tapi lepas itu Anuar kasi promote itu lubang kunyit (durian raja kunyit - mau San Wang) sekarang itu Jijah banyak suka. Bau Ada keras sikit lagi tapi Jijah cakap Ada krim lagi lo.

Inilah bahana yang bakal dihadapi masyarakat Dan negara bila hak kebebasan mutlak diberikan. Seksualiti Merdeka kepala hotak kau Anwar. Lihat saja betapa ramai anak muda kita berhubungan secara homoseksual baik gay mahupun lesbian. Buat satu kajian Dan kita Akan pasti terkejut dengan statistiknya nanti.

Kita terlalu sibuk berpolitik hinge keruntuhan nilai, budaya Dan akhlak dilupakan. Benda Seperti ini perlu dikawal Dan dibendung. Kalau perlu buat rang undang-undang

Anonymous said...

Anuar punya pengikut. Tapi lebih hebat - Buat Terang- terang siap . Tak main tikam belakang curi-curi macam si CIPUT ken a, ok

Anonymous said...

ZMsegamat,

gambor2 terpampang ni kali pertama aku tengok, sebelum ni diutusan gambor budak ni dah keluar cerita, siap keluarganya berkali2 cari kat dublin tapi tak jumpa.

kehilangan budak ni macam misteri, dunia ini sebenarnya ciput jer....
hari ni dah keluar berita bergambor.

yg aku nak bangkit, duit yg penaja belanja besar jadi sia2 diberi pd budak perangi mcm ni,

Anonymous said...

Inilah kemegahan negara hasil keagungan sumbangan ANUAR kepada ketamadunan Malaysia, Bangsa Melayu Dan Islam yang peril dibanggakan.

Anonymous said...

fulamak...anwar senyum sampai ke telinga tgk pasangan gay ni kahwin...auuw.....

MisZ_AsZa said...

Assalamualaikum..

sowi ek!sy baru pasan ur comment kt i nye post2 jln2 di hatyai...yeah, u can copy it!chill!

Santie Fox said...

Apa ada heran dunia akhir zaman ni..manusia kawin dgn binatang pun ade loor...haiii dunia dunia