Thursday, April 14, 2011

Azmin Ali Hidup DAIF Di Semenanjung .... ??

Azmin Ali Hidup DAIF Di Semenanjung .... ??
Posted by Sahabat-Gunung on 1:29 PM





Pemimpin PKR terus menipu lagi di Sarawak... walaupun aku tidak berada di Sarawak, namun perkembangan di sana, aku tetap dapat laporannya...

Azmin-azmin. Hidup daif rupanya kau kat Semenanjung yea....

Itulah penipuan terkini Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali semata-mata meraih sokongan dan simpati dari rakyat Sarawak....

Penipuan yang dibuat ketika berceramah di Bintulu, Ahad lalu cukup mengelikan hatiku.... bukannya apa, rumah yang ada pun dah bernilai RM2 Juta, malah rumah lamanya di no 28, Jalan Chan Chi Mui, Tasik Titiwangsa (bersebelahan TM Point Titiwangsa) yang dia nak jual pun harganya dah RM8J ....

Inilah lambangkan kedaifan pemimpim-pemimpin PKR di Semenanjung ...

Satu lagi rumahnya di Taman Bukit Mas, Melawati .... kalau tak silap no rumahnya No 14 atau No 13 .... yang pasti dalam rumahnya ada kereta Ferrari warna merah dan BMW X6 ....

Inilah hakikatnya kedaifan pemimpin-pemimpin PKR ....

(SUMBER;http://www.sahabat-gunung.com/2011/04/azmin-ali-hidup-daif-di-semenanjung.html)

4 comments:

Mohd said...

Semua orang tahu bahawa Azmin adalah proksi bagi Anwar utk menyimpan berjuta2 duit Anwar semasa Anwar menjadi TPM dulu.
Rakyat yg cerdik sedikit akan menolak PKR di PRU13 nanti!

NURFARHAN NABIL BIN SHUKRI said...

rakyat cerdik pandai nak ambik sistem kerajaan yang main naik turun minyak ke..? walhal kite pengeluar minyak, sarawak share terbesar.. n 1 more thing,, AKU DUDUK SARAWAK... Im sarawakian n aku n seluruh rakyat sarawak tercabar dengan sistem kerajaan sekarang yg kononya, telus.. rakyat kite..? ikut jerr.... jadi anjing ikut saje.. kesian.......
1. isu 1mdb, blh senyap
2. minyak naik turun
3. gst, sekejap ade skjp xde pd barang asas..? terbaik
4. altantuya,, mane kes nya
5. kes balak di sarawak,, sibuk campur tangan walaupun 100% hak SARAWAKIAN
6. BR1M..? RASUAH KE..? FIKIR2KAN la rakyat malaysia yg bijak.. yg tak masuk universiti pun boleh fikir

NURFARHAN NABIL BIN SHUKRI said...

rakyat cerdik pandai nak ambik sistem kerajaan yang main naik turun minyak ke..? walhal kite pengeluar minyak, sarawak share terbesar.. n 1 more thing,, AKU DUDUK SARAWAK... Im sarawakian n aku n seluruh rakyat sarawak tercabar dengan sistem kerajaan sekarang yg kononya, telus.. rakyat kite..? ikut jerr.... jadi anjing ikut saje.. kesian.......
1. isu 1mdb, blh senyap
2. minyak naik turun
3. gst, sekejap ade skjp xde pd barang asas..? terbaik
4. altantuya,, mane kes nya
5. kes balak di sarawak,, sibuk campur tangan walaupun 100% hak SARAWAKIAN
6. BR1M..? RASUAH KE..? FIKIR2KAN la rakyat malaysia yg bijak.. yg tak masuk universiti pun boleh fikir

NURFARHAN NABIL BIN SHUKRI said...

PRU 14...? HMMM. ENCIK SAID,, FIKIRKAN LAHH..... ZAMAN KO post 2011 ko blom terfikir lagi.. now,, gst suda mali
mmaaa