Tuesday, September 29, 2015

Kepentingan Air Alkali


Otto-warburg
Ketumbuhan kanser tidak boleh hidup di dalam badan beralkali. Semua pesakit kanser dan kita semua perlu minum air alkali supaya badan kita tidak menyediakan persekitaran untuk tumor kanser hidup.
Air alkali adalah baik untuk insomnia dan kolik. Otak adalah 90% air dan apabila ia tidak dapat mengekalkan peratusan itu, ia akan menarik air dari semua bahagian badan yang lain.
Garam, kafein, nikotin, valium, alcohol dan gula membuatkan tubuh badan kita menjadi tidak seimbang.
Jika kita tidak menjaga pH darah kita pada 7.3 ke atas, kematian akan berlaku. Malah, kematian akan berlaku jika pH darah kita menurun bawah 7.
Air kencing yang mempunyai bau yang kuat dan warna kuning-kekuningan menunjukkan tubuh badan yang tidak sihat. Jika badan yang seimbang, ia tidak mempunyai ammonia dan protein di dalam air kencing. Tubuh badan yang terlebih kepada asid boleh menyebabkan batu karang dan batu hempedu.
Ketumbuhan sista (Cysts) adalah permulaan bagi tumor yang mendorong kepada kanser kerana kekurangan mineral di dalam badan. Kanser terjadi kerana kekurangan mineral dalam tempoh masa yang panjang dan disebabkan oleh badan yang terlalu berasid.
Air suling adalah neutral ataupun air mati dan tidak mempunyai mineral. Kita kelihatan lebih cepat tua kerana tubuh badan kita berasid dan kering.
terimakasih sumber:
http://www.kangenmalaysia.my/air-alkali-membunuh-kanser/

1 comment:

Unknown said...

It contains 5-alpha reductase inhibitors, which forestall testosterone from state turned into dihydrotestosterone DHT This results in:Even tho' it may amount testosterone a bit, it's not to a train that wlibido.http://www.healthcaresups.com/spartagen-xt-exposed/